۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۶۰۱۶۷۸
آیت الله طبرسی:

رونق تولید سبب تحول و شکوفایی اقتصاد کشور می شود

رونق تولید سبب تحول و شکوفایی اقتصاد کشور می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت‌های موجود به منظور تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار نوروزی جمعی از مسؤولان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد و بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت‌های موجود به منظور تحقق مطالبات رهبری در سال جدید تأکید کرد.
 
وی با بیان این که رونق تولید به معنای خودکفایی در بخش‌های مختلف کشور و خنثی کردن تحریم‌های دشمن است، افزود: با توجه به تلاش دشمن در فشار همه جانبه اقتصادی به ملت ایران، تحقق شعار سال بهترین راه خنثی سازی توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نباید با این گونه مسائل مهم و راهبردی برخورد شعاری شود، بیان داشت: همه بخش‌های کشور به ویژه مدیران و مسؤولان وظیفه دارند به طور ویژه این موضوع را پیگیری کنند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که با رونق تولید شاهد یک جهش و تحول مناسبی در بخش‌های اقتصادی کشور خواهیم بود، خاطرنشان کرد: مسؤولان توجه به رونق تولید را جزء برنامه‌های مهم و اولویت دار سال جدید در نظر بگیرند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که متأسفانه در موضوع اقتصاد مقاومتی باوجود تأکید بسیار مقام معظم رهبری اقدام ملموس و گسترده‌ای صورت نگرفت، افزود: امیدواریم در سال جدید مسؤولان توجه بیشتری به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی داشته باشند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تحریم‌های دشمنان فرصتی برای رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است، افزود: اگر امروز در عرصه‌های نظامی کشورمان دارای یک اقتدار و عظمت خاصی است به دلیل بهره گیری از توانمندی و استعداد‌های بومی است.
 
وی با بیان این که کشور را باید با بهره گیری از ظرفیت‌های داخلی اداره کنیم، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که غربی‌ها هیچ گاه نمی‌توانند دوست خوبی برای ملت ایران اسلامی باشند.
 
امام جمعه ساری در بخش پایانی سخنان خود به سیل اخیر در مازندران و گلستان اشاره کرد و با بیان این که خوشبختانه همه بخش‌های کشور برای کمک رسانی به مردم سیل زده در صحنه حاضر بودند، گفت: امیدواریم پس از حضور میدانی رییس جمهور، شاهد اقدامات مناسبی برای جبران خسارت‌های وارد شده به سیل زدگان باشیم./950/ب310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات