۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۶۰۱۷۴۰

بازدید نماینده ولی فقیه در لرستان از مناطق سیل زده استان

بازدید نماینده ولی فقیه در لرستان از مناطق سیل زده استان
نماینده ولی فقیه در لرستان در بازدید از مناطق سیل زده شهر معمولان، گفت: باید هرچه سریع تر مشکل راه های ارتباطی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعدازظهر امروز از مناطق سیل‌ زده شهر «معمولان» بازدید کرد.

وی در بازدید از مناطق سیل زده معمولان در جریان روند خدمت ‌رسانی به مردم سیل زده قرار گرفت و گفت: اطلاع رسانی به موقع، هماهنگی بین مسؤولان و اقدامات پیشگیرانه موجب شد تا خسارت جانی نداشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: در جریان سیل اخیر راه‌های ارتباط روستایی قطع شده و با گذشت شش روز از سیل به دلیل قطع شدن راه‌های روستایی، تعدادی از مردم هنوز از امکانات برخوردار نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تخریب شدن پل‌ها و راه‌های دسترسی در جریان سیلاب اخیر تأکید کرد: ضرورت دارد با سرعت مشکل قطعی راه دسترسی روستاهای شهرستان پلدختر برطرف شود.

محمود رضا پیروی، دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور نیز با حضور در شهر معمولان و روستاهای سیل زده از روند امدادرسانی به سیل زدگان بازدید کرد.

وی بیان کرد: تمام نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا پایان امدادرسانی در مناطق سیل زده حضور دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تمامی نیروهای امدادی و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در امر کمک رسانی به مردم گرفتار در سیل تشکر می‌ کنم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات