۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۶۰۱۷۷۳
امام جمعه همدان در دیدار جوانان:

دست یاری به سمت جوانان دراز می کنم

دست یاری به سمت جوانان دراز می کنم
امام جمعه همدان گفت: دست یاری خود را به سمت همه جوانان استان دراز خواهم کرد و از آنها می خواهم هر ایده و موضوعی که فکر می کنند به صلاح کشور و استان است را ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان عصر امروز در دیدار جمعی از جوانان همدانی فعال در عرصه های مختلف ضمن تبریک سال نو خاطر نشان کرد: یکی از بهترین جلساتی که تا به حال داشته ام این دیدار که با حضور جوانان همدانی همراه شده است، می باشد.

وی افزود: از لذت بخش ترین جلسات و دیدار ها مطمئنا دیدار با جوانانی است که با تمام وجود پای کار هستند و در عرصه های مختلف موفقیت ها را از آن خود کرده اند.

امام جمعه همدان با تاکید بر این که جوانان صاحبان آینده انقلاب هستند اظهار داشت: بدانید که محور اصلی حرکت استان شما جوانان هستید و پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب باید با تلاش بیشتری به سمت اهداف انقلاب حرکت کنید.

وی حضور جوانان در تمام عرصه ها را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: در جلساتی که با دوستان و جوانان عزیز داشتیم طرح هایی مطرح شده است تا جریان حرکت انقلابی بهتر از گذشته به حرکت درآید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: بنده دست یاری خود را به سمت همه جوانان استان دراز خواهم کرد و از شما می خواهم هر ایده و موضوعی که فکر می کنید به صلاح کشور و استان است را به بنده ارائه دهید.

وی به لزوم تعامل با جوانان اشاره کرد و یادآور شد: خواهش بنده از جوانان استان همدان این است که در زمینه مباحثی که قابلیت عملیاتی شدن را دارند و ما را برای رسیدن به اهداف مورد نظر کمک می کند با طرح برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت ما را یاری دهند.

در پایان نیز حاضرین در این جلسه ضمن ابراز خوشحالی از حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در فضایی صمیمی و دوستانه به بیان انتقادات، مشکلات و موانع موجود در راستای تحقق اهداف موجود پرداختند./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات