۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۱۸۲۷
سردار کشکولی مطرح کرد؛

امدادرسانی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده لرستان

امدادرسانی نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده لرستان
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به حضور فعال نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده، گفت: تا زمان رفع مشکلات کنار مردم می مانیم.

مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه امداد رسانی به مناطق سیل زده لرستان به ویژه شهرستان پلدختر و معمولان حضوری فعال داشته و بسیج شده اند.

وی از اعلام آمادگی نیروی سپاه دیگر استان ها برای امداد رسانی به مردم پلدختر و معمولان خبر داد و گفت: نیروی سپاه استان های قم، مرکزی، اصفهان و کرمانشاه برای کمک به سیل زدگان لرستان اعلام آمادگی کرده اند و نیروهای ما حضوری فعال در مناطق سیل زده دارند.

سردار کشکولی با بیان اینکه تا پایان بهبود وضعیت مناطق سیل زده پلدختر و معمولان نیروهای سپاه در منطقه حضور خواهند داشت، افزود: بسیج مردمی نیز به همراه دیگر نیروها تا رفع مشکلات کنار مردم هستند.

احداث دو بیمارستان صحرایی در شهرستان پلدختر و معمولان

وی در ادامه یادآور شد: دو بیمارستان صحرایی در مناطق سیل زده پلدختر و معمولان به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی احداث می شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: بالگردهای یگان مهندسی امام علی(ع) و یک ست کامل بیمارستان صحرایی به لرستان اعزام شده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات