۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۶۰۱۸۵۵
عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید فرمانده سپاه از سد دز

بازدید فرمانده سپاه از سد دز
سردار جعفری گفت: همه سد‌ها لبریز شده و نگرانی‌ها از اضافه بودن آب است که با مدیریت مدیران و مسؤولان مجموعه سد‌های مختلف کنترل می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران، عصر امروز در بازدید از سد دز که به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد، با اشاره به بارش‌های اخیر و بی نظیر بودن آن‌ها اظهار داشت: همه سد‌ها لبریز شده و نگرانی‌ها از اضافه بودن آب است که با مدیریت مدیران و مسؤولان مجموعه سد‌های مختلف کنترل می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران ابراز امیداوری کرد که با کاهش شدت بارندگی‌ها در چند روز آینده به مشکلات بیشتری برنخوریم تا مدیران و مسؤولان سد‌ها مجبور نشوند دریچه‌ها را بیشتر باز کنند و مردم پایین دست اذیت شوند.

سردار جعفری ادامه داد: اگر مدیران و مسؤولان مجبور به باز کردن بیشتر دریچه‌ها شدند، مردم باید خود را آماده و بدانند که چاره‌ای جز این اقدام نیست.

وی با بیان آب فراوان پشت سد‌ها و ضرورت سالم ماندن سد‌ها تصریح کرد: باید سد‌ها به مرور زمان تخلیه شوند تا کشاورزان و مردم استان از آن‌ها بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه پاسداران با تشکر از مدیران و مسؤولان زحمت کش در مدیریت سد‌های استان، گفت: تلاش این بزرگواران برای آرامش و امنیت مردم عزیز استان قابل تقدیر است؛ چرا که در سد‌ها نیرو‌های با تجربه و خدومی حضور دارند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات