۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۰۱۸۶۰
عزیزی خبر داد؛

اجرای طرح امدادرسانی طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان به مناطق سیل زده

اجرای طرح امدادرسانی طلاب حوزه علمیه خواهران لرستان به مناطق سیل زده
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: طرح امدادرسانی به مناطق سیل زده استان از سوی مدارس علمیه و با هدف ایجاد آرامش و تقویت روحیه بانوان در این مناطق برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همزمان با بازگشایی مدارس علمیه پس از ایام تعطیلات طرح امداد رسانی به مناطق سیل زده استان از سوی طلاب شروع می شود.

وی حضور خواهران طلبه و مبلغ در مناطق سیل زده را امری ضروری برای همراهی و همدلی با سیل زدگان عنوان کرد و افزود: حضور خواهران مبلغ در ایجاد آرامش روانی و تقویت روحیه بانوان خانواده های سیل زده نقش آفرین است.

عزیزی در ادامه حضور خواهران مبلغ را موجب دلگرمی خانواده ها عنوان کرد و ادامه داد: از ظرفیت تبلیغی طلاب مبلغ در این راستا بهره مند خواهیم شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان یادآور شد: هدف از اجرای طرح امداد رسانی به مناطق سیل زده لرستان همدلی و همراهی مادی و معنوی در مناطق است.

امداد رسانی روحانیان لرستانی در مناطق سیل زده

گفتنی است، روحانیان لرستانی به صورت جهادی در مناطق سیل زده حضور دارند و دوشادوش سپاه و ارتش در امداد رسانی به مردم سیل زده در شهرستان های لرستان فعالیت می کنند.

به هر منطقه سیل زده ای که در لرسنان قدم بگذاری روحانیان در کنار نیروهای شهرداری، بسیج، سپاه و نهادهای مردمی مشغول خدمت رسانی و امداد رسانی به مناطق سیل زده هستند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات