۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۸
کد خبر: ۶۰۱۸۶۲

آمادگی آستان امامزادگان استان تهران برای شرایط بحرانی

آمادگی آستان امامزادگان استان تهران برای شرایط بحرانی
تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تهران، بر اساس دستورالعمل صادره از اداره کل اوقاف استان موظف به پذیرش و اسکان مسافران و در راه ماندگان هستند.
به گزارش خبرگزاری رسا، اداره کل اوقاف استان تهران در پی بارش‌های شدید باران، برای خدمت رسانی به سیل زدگان و اسکان مسافران نوروزی در آستان امامزاده‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
متن این اطلاعیه بدین شزح است:
آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تهران همچون سال‌های گذشته در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و زائران بوده و در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری به ملت شریف خدمت رسانی می‌نمایند.

در پی بارش شدید برف و باران و احتمال در راه ماندن برخی مسافرین و زائران در محور‌های مواصلاتی خادمان این بقاع متبرکه آمادگی اسکان و امداد رسانی و خدمت رسانی به مسافران را دارند و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های بقاع متبرکه استان تهران در راستای ارایه خدمات شایسته به مردم در این روز‌ها به مدیران بقاع متبرکه و اعضای هیات امنا امامزادگان ابلاغ شده است.

بر همین اساس تمامی امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری بر اساس دستورالعمل صادره موظف به پذیرش و اسکان مسافران و در راه ماندگان بوده و بر اساس دستور جدید به دیگر بقاع متبرکه، آنان نیز باید به مسافران نوروزی که به دلیل وضعیت جوی خاص ایجاد شده و دچار مشکل شده اند پذیرای مسافران و کسانی که به دلیل برف و باران و سیل امکان ادامه سفر را ندارند باشند و اماکن مذهبی و در بقاع متبرکه بین راهی این استان به صورت موقت اسکان داشته تا خطرات احتمالی برطرف گردد.

مسافران و زائران می‌توانند تا پایان تعطیلات نوروزی و متعادل شدن و ضعیت جوی از امکانات کلیه امامزادگان و بقاع استان تهران استفاده کرده و ضمن بهره مندی از فضای معنوی و نورانی امامزادگان از خدمات ایجاد شده توسط اداره اوقاف استان تهران استفاده نمایند. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات