۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۶۰۱۹۱۹
امام جمعه ارومیه:

سیستم غلط بانکی عامل برخی از مشکلات اقتصادی کشور است

سیستم غلط بانکی عامل برخی از مشکلات اقتصادی کشور است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مشکلات بانکی در سطوح بالایی دامن گیر اقتصاد کشور شده که بارها مورد تذکر رهبری نیز قرار گرفته است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: مسؤولان در راستای تسهیل کردن اوضاع و شرایط لازم و رفع موانعی که در راه تولید و شکوفایی اقتصادی قرار گرفته اهتمام جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که برای اقتصاد امروز جامعه موثر واقع می‌شود کار جهادی و همدلی میان مردم و مدیران است که باید رعایت شود تا سبب مرتفع شدن مشکلات اقتصادی شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: اگر مسؤولان و مدیرانی که در عرصه اقتصادی فعالیت دارند تلاش و همت مضاعفی داشته باشند تمامی مشکلات اقتصادی جامعه حل و مرتفع می‌شود و این عزم شبانه روزی مدیران و مسؤولان را می‌طلبد.

امام جمعه ارومیه با بیان این‌که مشکلات بانکی در سطوح بالایی دامن گیر اقتصاد کشور شده که بارها مورد تذکر رهبری نیز قرار گرفته است‌، افزود: اکنون و در این برهه زمانی حساس که اقتصادمان نیز مریض است زمان اصلاح شرایط حاکم در سیستم بانکی و برخوردهای قانونی با متخلفین از سوی سه قوه است.

وی با تأکید بر نقش آفرینی مجلس در تحقق رونق تولید ملی در سال جاری تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی باید تصویب و ابلاغ لوایح و مصوبات ضد آمریکایی را در دستور کار خود قرار دهد و به طور جدی این تذکر رهبری را پیگیر باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان این که تنها راه نجات کشورهای مختلف از ضلالت و گمراهی پناه آوردن به مبانی و دستورات دینی است، گفت: باید در خصوص برنامه‌هایی که غربی‌ها و آمریکا برای از بین رفتن دین و ایمان مردم انجام می‌دهند توجه ویژه صورت گرفته و برای مردم در خصوص این برنامه‌ها روشنگری شود./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات