۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۰۷۷

اعتراف فرد موهن به امام کاظم در عراق به ارتباط با داعش

اعتراف فرد موهن به امام کاظم در عراق به ارتباط با داعش
اداره پلیس نجف اعلام کرد: فردی که هفته گذشته به دلیل توهین به امام موسی کاظم(ع) و شعایر دینی در شهر نجف بازداشت شده بود، به ارتباط با داعش اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، پلیس نجف ۱۳ فروردین‌ماه سال جاری، فردی را که اقدام که به انتشار کلیپ‌های تصویری موهن به امام موسی کاظم(ع) و شعایر و نمادهای دینی در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، بازداشت کرد.

این فرد که صاحب کافی شاپ «شناشیل» در نجف است، براساس قانون اساسی عراق و عُرف حاکم بر این کشور، به اتهام توهین به شعایر دینی و امام موسی کاظم(ع) بازداشت شد.

این در حالی است که اداره پلیس نجف امروز(۱۸ فروردین‌ماه) اعلام کرد که این متهم به ارتباط با گروه تروریستی «داعش» اعترف کرد.

براساس گزارش پلیس نجف، این فرد با شستشوی مغری جوانان عراقی و هدف قراردادن ارزش‌های اخلاقی، آن‌ها را برای پیوستن به داعش ترغیب می‌کرد.

این فرد همچنین اعتراف کرد که سه نفر دیگر با وی در راستای اهداف داعش فعالیت می‌کردند که این سه نفر نیز بلافاصله دستگیر و اعتراف کردند که از ۲ سال پیش تاکنون با داعش در ارتباط هستند و در مقابل دریافت پول به نمادهای دینی توهین و در راستای انحرف جوانان و ایجاد فتنه و هرج و مرج در جامعه تلاش می‌کردند.

ارسال نظرات