۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۱۶۵
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

نهادهای انقلابی نقش مهمی در امدادرسانی به مناطق سیل زده دارند

نهادهای انقلابی نقش مهمی در امدادرسانی به مناطق سیل زده دارند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نهادهای انقلابی به ویژه کمیته امداد در امداد رسانی و رفع مشکلات در مناطق سیل زده نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‎فقیه در لرستان، شب گذشته در دیدار فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به خسارت های ناشی از سیل اخیر در شهرستان های لرستان گفت: همه نهادهای انقلابی در زمینه رفع مشکلات باید کمک کنند.

وی به نقش و امداد رسانی کمیته امداد به مناطق سیل زده اشاره کرد و افزود: کمیته امداد از جمله نهادهای مؤثر در امدادرسانی به مناطق سیل زده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: با کمک نهادهای انقلابی به ویژه کمیته امداد می توان اقدامات مؤثری در زمینه بازسازی مسکن و تأمین لوازم منزل آسیب ‌دیدگان در حادثه سیل اخیر انجام داد.

وی با اشاره به نقش حمایتی کمیته امداد نسبت به خانواده های تحت حمایت اظهار داشت: این نهاد انقلابی در کنار فعالیت های حمایتی باید به مسائل فرهنگی ویژه خانواده ها نیز توجه لازم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: تأمین کتب و لوازم‌التحریر ویژه مناطق سیل زده از دیگر اقداماتی است که می طلبد خانواده ها مورد توجه ویژه قرار دهند./9451/پ310/ب1

 

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سارا طریقه دار
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
در پلدختر یک نفر داشت بذر امید را می‌کاشت
تا نهالش درختی تنومند شود
زیر سایه اش مردم شهر در امان باشند.
1
0
غمره بداوی
Iran, Islamic Republic of
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
در نبرد اقتصادی قصد دشمن لطمه به نهادهای انقلابی است.
حوزه و مردم این بار نیز از نهادهای انقلاب دفاع می کنند.
0
0