۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۳۳۸

گروه جهادی حوزه علمیه بناب عازم مناطق سیل‌زده شد

گروه جهادی حوزه علمیه بناب عازم مناطق سیل‌زده شد
دومین گروه جهادی حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) شهرستان بناب متشکل از ۲۴ طلبه به مناطق سیل‌زده استان لرستان اعزام شد.

حجت الاسلام رضا باقری بنابی، مدیر اجرایی حوزه علمیه بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: به دنبال حادثه تلخ سیل در مناطق غرب و جنوب غرب کشور حوزه علمیه بناب نیز اقدامات لازم را برای امدادرسانی به حادثه دیدگان انجام داده است.

وی با بیان این‌که دومین گروه جهادی مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب عازم مناطق سیل زده استان لرستان شد، افزود: این گروه متشکل از 24 طلبه‌ جهادگر این مدرسه علمیه می‌باشد که به مدت یک هفته در مناطق سیل زده مشغول امدادرسانی و کمک به خانواده‌های حادثه دیده خواهند بود.

حجت‌الاسلام باقری بنابی ادامه داد: نخستین گروه طلاب این مدرسه هم اکنون در مناطق سیل زده استان لرستان حضور دارند و در مدت حضور خود در مناطق آسیب دیده از سیل در زمینه آور برداری، پاکسازی و امدادرسانی، یاور حادثه‌دیدگان هستند.

مدیر اجرایی حوزه علمیه بناب با اشاره به این‌که اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان نیز از سوی حوزویان منطقه به مراکز مورد تائید تحویل داده شده است، افزود: در روزهای آینده در صورت نیازمندی، آمادگی داریم سومین گروه طلاب و روحانیان مدرسه و این منطقه را نیز به یاری سیل زدگان اعزام کنیم./935/ت303/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات