۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۰۲۳۴۶
حجت الاسلام سالک:

تصمیم های احمقانه آمریکا نشانگر عجز و سردرگمی سردمداران کاخ سفید است

تصمیم های احمقانه آمریکا نشانگر عجز و سردرگمی سردمداران کاخ سفید است
نماینده مجلس با بیان اینکه تصمیم های احمقانه آمریکا نشانگر عجز و بیچارگی سردمداران کاخ سفید است، گفت: همه ملت ایران از سپاه پشتیبانی کرده و مکر دشمن را خنثی خواهند ساخت.

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن اقدام احمقانه دولت آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست سازمان های تروریستی خود گفت: علت عصبانیت آمریکا از جمهوری اسلامی آن است که انقلاب اسلامی ایران دو قطبی شرق و غرب را به هم زده و آن دو قطب را به قطب اسلام و قطب استکبار جهانی تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه همه ملت ایران از سپاه پشتیبانی کرده و مکر دشمن را خنثی خواهند ساخت، ادامه داد: بر اساس وعده الهی شکی نداریم که قطب اسلام بر جبهه کفر و استکبار جهانی پیروز خواهد شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی از ملت ایران شکست های فاحشی خورده است، ابراز کرد: تصمیم های احمقانه آمریکا سبب شده است که به یک دولت منفور در همه جهان تبدیل شود.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه عصبانیت آمریکا توأم با حماقت است، عنوان کرد: آمریکا به اندازه ای عصبانی و سردرگم است که با حماقت تمام، نیروی مسلح یک کشور را تروریست اعلام می کند؛ ما نیز ارتش و سازمان سیا آمریکا را تروریست بین المللی می دانیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم های احمقانه دولت آمریکا نشانگر عجز و بیچارگی سردمداران کاخ سفید است، افزود: آمریکا علیرغم همه حمایت هایی که از صدام در جنگ تحمیلی به عمل آورد، در برابر ملت ایران شکست خورد؛ آمریکا در طول تاریخ انقلاب در هر زمینه ای که قصد توطئه داشت با شکست های سهمگین مواجه شده است.

وی یادآور شد: همچنین آمریکا در تشکیل جنگ های نیابتی و به وجود آوردن گروهک های تکفیری همچون داعش و النصره در کشورهای منطقه، در تحریم اقتصادی، در جنگ های سیاسی و تبلیغاتی، در راه اندازی فتنه های 78 و 88 و در کنوانسیون های بین المللی همانند سند 2030 با شکست مواجه شده است، بنابراین پر واضح است که عصبانیت خود را با انجام اعمال احمقانه نشان می دهد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی زاهد
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
خبر خیلی خوبی بود
0
0
هومن
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
استاد سالک
پیشنهاد می کنم در مجلس مصوبه های بیشتری علیه اقدامات آمریکا درباره تروریست خواندن سپاه بگذرانید
0
0