۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۶۰۲۳۸۷

گردهمایی ائمه جماعات قم برگزار شد

گردهمایی ائمه جماعات قم برگزار شد
گردهمایی ائمه جماعات شهر مقدس قم با حضور حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گردهمایی ائمه جماعات شهر مقدس قم عصر امروز با حضور پرشور مبلغان این شهر مقدس در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین رفیعی خطیب برجسته حوزه علمیه و عضو هیأت علمی جامعه المصطفی(ع) در این گردهمایی حضور یافته و به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در این مراسم با تأکید بر ضرورت خلاقیت مبلغان در تبلیغ دین اضافه کرد: ائمه جماعات باید روایات، آیات و سیره اهل بیت(ع) را برای مردم تبیین کرده و اجازه ندهند سیل شبهات مردم را از مسیر دین منحرف کند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با بیان اینکه بر اساس روایات امام حسین(ع) بازوی امت اسلام هستند، گفت: اگر این بازوی توانمند نبود، انقلاب به ثمر نمی نشست؛ همین بازوی توانمند اسلام بود که انقلاب اسلامی را از شر فتنه 88 در امان نگه داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبلغان باید نقاط مثبت دین گرایی در افراد را توسعه بخشند و از اباحی گری به شدت اجتناب کنند، افزود: اینکه برخی چوب حراج به بهشت و ارزش های دینی می زنند اشتباه است؛ نباید عده ای برای طرفدار پیدا کردن دست به اباحی گری دینی بزنند.

استاد حوزه علمیه در پایان از شکل گیری ستاد مردمی کمک به سیل زدگان در قم خبر داد و ابراز داشت: امروز باید بدانیم که هموطنان عزیزمان نیازمند کمک های ما هستند، بنابراین باید در حد توان خود به آن ها کمک کنیم./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات