۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۰۲۵۱۷

عواید فروش دو چاپ از کتاب «وحید یامین‌پور» به سیل‌زدگان اهدا می‌شود

عواید فروش دو چاپ از کتاب «وحید یامین‌پور» به سیل‌زدگان اهدا می‌شود
انتشارات جمکران و وحید یامین‌پور با توجه به سیل این روزهای خطه خوزستان؛ سهم خود از فروش دو چاپ کتاب «نخل و نارنج» را به مردم خوزستان اهدا می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری رسا، انتشارات جمکران و وحید یامین‌پور با توجه به سیل این روز‌های خطه خوزستان؛ زادگاه و خاستگاه شیخ اعظم، شیخ مرتضی انصاری، سهم خود از فروش دو چاپ کتاب «نخل و نارنج» را برای همراهی با مردم خوزستان اهدا می‌کنند.

عواید دو چاپ بیست و بیست و یکم کتاب «نخل و نارنج» نوشته وحید یامین‌ّور به پیشنهاد ناشر و نویسنده به سیل زدگان تخصیص می‌یابد.

دو هزار نسخه از چاپ بیست و بیست و یکم این کتاب که با استقبال خوب مخاطبان نیز همراه بوده به مردم این خطه از کشورمان اختصاص می‌یابد.

نویسنده و ناشر کتاب اعلام کرده‌اند؛ امیدواریم با سیل خروشان همراهی و محبت مردم ایران اسلامی گوشه‌ای از رنج و سختی مردم غیور و باعزت سرزمین خوزستان تسلی یابد.

این کتاب، روایت جغرافیای ذهنی یک فقیه دردمند است که اندیشه بنیان حکومت اسلامی به دست فقیه را داشت و در این جغرافیا، اقلیم ایران و عراق و آنچه در تاریخ بر سر این سرزمین‌ها آمد، ذهن او را به خود درگیر کرد و در رویکردش تأثیر گذاشت. در واقع این اثر، روایت زندگی و زمانه شیخ مرتضی انصاری (ره) است. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات