۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۲۶۵۲
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

حضور اثرگذار طلاب در جمع مردم سیل زده

حضور اثرگذار طلاب در جمع مردم سیل زده
مدیر حوزه علمیه لرستان گفت: حضور امدادی طلاب در مناطق سیل زده تأثیرگذارتر از سال ها فعالیت تبلیغی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، شب گذشته در جلسه ستاد حوادث غیر مترقبه نهادهای حوزه های علمیه که در بیت امام جمعه لرستان و با حضور مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به وقوع سیل اخیر که خسارت فراوانی به بار داشت، گفت: خسارتی به ابنیه حوزه های علمیه استان در سیل اخیر وارد نشد.

وی با بیان اینکه بیشترین و مهم ترین خسارت به مدرسه علمیه برادران امام رضا(ع) وارد شده است، افزود: کتابخانه، مفروشات و استحکام ساختمان آسیب دیده است.

حجت الاسلام میناپور یادآور شد: استادسرای حوزه علیه امام رضا(ع) پلدختربه شکل کامل محو شده و زمین آن تبدیل به رودخانه شده است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه در لرستان خاطرنشان کرد: 12 مدرسه به صورت بلند مدت و یک مدرسه علمیه نیز در قالب سفیران فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر مناز 25 نفر از طلاب، اساتید و مدیر حوزه آسیب دیده اند، گفت: خسارت سیل فراتر از منازل مسکونی بوده و حتی بسیاری از زمین های زراعی طلاب در شهرستان پلدختر از بین رفته است.

حجت الاسلام میناپور به حضور جهادی طلاب در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: بیش از چهار هزار طلبه در جمع مردم سیل زده فعالیت داشتند و این حضور بیشتر از فعالیت های تبلیغی بر مردم تأثیرگذار بود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات