۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۰۲۶۵۴
حجت الاسلام مهدوی:

حماسه روحانیان در مناطق سیل زده خاطرات دفاع مقدس را زنده کرد

حماسه روحانیان در مناطق سیل زده خاطرات دفاع مقدس را زنده کرد
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از فعالیت و امداد رسانی ۹۰۰ نیروی طلبه در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: خلق این حماسه حضور خاطرات خوش دفاع مقدس را زنده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، شب گذشته در جلسه ستاد حوادث غیر مترقبه نهادهای حوزوی در خرم آباد، گفت: سه هزار نیروی جهادی در مناطق سیل زده در حال خدمت رسانی و فعالیت هستند.

فعالیت جهادی 900 طلبه در مناطق سیل زده

وی با اشاره به فعالیت جهادی طلاب و روحانیت در مناطق سیل زده افزود: 900 نفر از نیروهای جهادی طلاب هستند که در مناطق سیل زده معمولان و پلدختر در حال انجام فعالیت هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشار به وجود ده هزار آسیب دیده در شهرستان پلدختر خاطرنشان کرد: فعالیت و امدادرسانی طلاب در این مناطق کمک فراوانی در زمینه امدادرسانی به خانواده های سیل زده و آسیب دیده کرد.

وی یادآو شد: با ابلاغ انقلابی آیت الله اعرافی در بسیج حوزه های علمیه در جهت امداد رسانی به سیل زدگان، سیل عظیم حضور طلاب در این منطقه جاری و گروه های خودجوش به سوی پل دختر روانه شد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه حماسه بزرگ روحانیون در مناطق سیل زده خاطرات خوش دفاع مقدس را زنده کرد، گفت: شاید به جرات بتوان گفت که برخی از این صحنه ها در دفاع مقدس هم سابقه نداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: حضور روحانیت در صحنه امدادرسانی و خدمت به مردم آسیب دیده در جریان سیل موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات