۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۰۲۶۷۲
امام جمعه موقت بیرجند:

اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه نشانه استیصال استکبار جهانی است

اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه نشانه استیصال استکبار جهانی است
امام جمعه موقت بیرجند گفت: ترامپ در حال و هوای بنگاه‌داری قرار دارد و گمان می‌کند که می‌تواند نیروی رسمی یک کشور عضو سازمان ملل را از روی استیصال تروریسم معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه، اظهار داشت: این اقدام احمقانه آمریکا غیر متعارف است و آمریکا خیال می‌کند می‌‌تواند نیروی رسمی و نظامی یک کشور را به عنوان تروریست بنامد.

وی با بیان اینکه اقدام اخیر نشان از حماقت رئیس جمهور آمریکا دارد، گفت: ترامپ در حال و هوای بنگاه‌داری قرار دارد و گمان می‌کند که می‌تواند نیروی نظامی و رسمی یک کشور عضو سازمان ملل را از روی استیصال تروریسم معرفی کند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: این رفتار ترامپ بی پایه و اساس و غیرحقوقی است و آنچه که سبب اینگونه رفتارهای بی اساس می‌شود، جنگ روانی و عقده گشایی‌های کودکانه است.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: رفتار اخیر آمریکا هیچ تاثیری روی سپاه ندارد و نیروهای مزدور آمریکا بدانند با این اقدام دیگر در هیچ جای دنیا امنیت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: سپاه همواره خار چشم دشمنان و نور چشم ملت ایران بوده و تمام انسان‌های آگاه می‌دانند که انقلاب اسلامی و سپاه هیچ میانه‌ای با تروریست ندارد و اسلام دین صلح و عدالت است.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: آمریکا در ده‌ها کشور دخالت نظامی کرده و این نشان از خوی استکباری آن‌ها دارد و جای جای عالم بشریت از چنگال آمریکا زخمی است.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: آمریکا در هر جایی که بتواند دخالت نظامی کند این کار را خواهد کرد و هر جا که نتواند نیز تحریم‌های ظالمانه و کودتا مخملی اعمال می‌کند و کاری جز سلطه جویی ندارند.

وی، گستاخی‌های آمریکای جنایتکار را مایه ننگ برای سازمان‌های بین الملل دانست و افزود: استکبار جهانی با این گستاخی‌ها سازمان ملل و شورای عالی امنیت را به بازی گرفته است و هیچ قانونی را قبول ندارند اما ملت ایران به لطف الهی 40 سال تن به سلطه آمریکا نداده و نخواهد داد.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: سپاه در قلب تمام مردم جای دارد و این نهاد مقدس همواره در خط مقدم نظام اسلامی بوده و در صحنه‌های مختلف جنگ هشت ساله دفاع مقدس، در مسائل فرهنگی و تهاجم فرهنگی و حفظ از مرزها سپاه پیشتاز بوده است.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: دشمنان بدانند همه ما یک پاسدار هستیم و دشمنان با یک سپاه طرف نیستند بلکه با آحاد جامعه طرف هستند./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات