۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۰۲۹۱۷
حجت الاسلام سالک:

آمریکا سرکرده همه تروریست‌ها است + فیلم

آمریکا سرکرده همه تروریست‌ها است + فیلم
حجت الاسلام سالک گفت: 175 پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه در تیررس سپاه قرار دارد؛ بنابراین آمریکا باید بداند با تروریست خواندن سپاه خواب بر آنها حرام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد سالک، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، امروز در تجمع حوزویان تهران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه مروی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را در حالی پشت سر می‌گذارد که به همراه مردم بابصیرت هر روز با توطئه‌ای از سوی دشمنان خود دست و پنجه نرم می‌کند.

وی افزود: تاسیس سازمان مخوف ساواک، حفظ لانه جاسوسی، جنگ تحمیلی هشت ساله، کودتای نوژه، حمایت از منافقان بعد از سقوط صدام و ایجاد داعش گوشه‌ای از توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب و ملت ایران است.

تروریست خواندن سپاه کمال عجز و بیچارگی آمریکا

حجت الاسلام سالک با استناد به کلام امام خمینی(ره) ابراز کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی می‌فرمایند ملت ما مفتخر است به آنکه دشمن او آمریکایی است که همه جهان را به آتش کشانده و دلیل تروریست خواندن ملت ایران کمال عجز و بیچارگی اوست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا دچار بحران فرهنگی و فروپاشی داخلی شده است، اظهار داشت: امام راحل فرمودند آمریکا به این زودی‌ها دست از سر ما برنمی‌دارد از این رو رابطه ما با آمریکا مصداق رابطه یک غارت شده با غارتگر است، دولت آمریکا دولتی شکست خورده و زخمی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای نخست پیروزی انقلاب شکل گرفت، گفت: بر اساس قانون اساسی نقش این نیروی انقلابی حمایت از انقلاب است و این اصل تا ظهور امام زمان(عج) پابرجا است.

حجت الاسلام سالک با استناد به بند 151 قانون اساسی عنوان داشت: دولت موظف است برای همه افراد جامعه برنامه آموزشی نظامی فراهم آورد و اجرای این امر بر عهده سپاه پاسداران است.

قدرت بازدارندگی ایران در منطقه بی نظیر است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در آغاز پیروزی از کمترین تجهیزات نظامی بی‌بهره‌ بود، گفت: اما امروز انقلاب اسلامی در عرصه دفاعی و قدرت بازدارندگی در منطقه بی‌نظیر است به حدی که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر اسرائیل حرکتی انجام دهد تلاویو را با خاک یکسان می‌کنیم؛ این کلام رهبری بیانگر قدرت سپاه است.

وی با بیان اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور دارای قدرت بالقوه و بالفعل است، اظهار داشت: سپاه مولود انقلاب است.

حجت الاسلام سالک ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردم در منطقه حضوری پررنگ دارد و بسیاری از مشکلات کشورهای منطقه با تدبیر خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حل می‌شود از جمله نابودی داعش که موسس آن آمریکا و تجهیزکننده آن عربستان و کشورهای اروپایی بودند که خوشبختانه سپاه سفره آنان را در منطقه جمع کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا در منطقه شکست خورده است، گفت: امروز آمریکا از انقلاب اسلامی بسیار نگران است، امروز آمریکا به قدری پست و زبون شده که از ورود کمکهای سایر کشورها به ایران برای مردم سیل زده جلوگیری می‌کند.

175 پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه در تیررس سپاه قرار دارد

وی افزود: آمریکا شاخصه انحطاط تمدن غرب است امروز امپراتوری دموکراسی آمریکا در سراشیبی سقوط قرار دارد و برای پنهان ساختن این امر اقدام به تروریست خواندن سپاه کرده است.

حجت الاسلام سالک با اشاره به این که دسترسی ایران به منطقه بسیار زیاد است، ابراز کرد: امروز بیش از 175 پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه در تیررس سپاه قرار دارد و از آن لحظه که آمریکا سپاه را تروریست اعلام کرد باید بداند خواب بر آنها حرام شد چرا که سپاه با یک فرمان رهبری همه آن 175 پایگاه را با خاک یکسان خواهد کرد حال این لایحه در کنگره تایید یا رد شود آمریکا باید بداند که ایران در هر دو صورت پیروز است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا سرکرده همه تروریست ها در دنیا است، اظهار داشت: آمریکا باید بداند که پیروزی از آن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز روحانیت با قدرت در راس حکومتی قرار دارد که هدایت ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان بر عهده رهبری روحانی است.

حجت الاسلام سالک با تاکید بر این که اسلام قدرت تشکیل حکومت دارد، عنوان کرد: امروز به صهیونیسم بین المللی اعلام می‌کنیم طلاب و فضلا با پوشیدن لباس پاسداران به همه مستکبران اعلام می‌کند که ما با همه وجود پشتیبان انقلاب و سپاه هستید./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات