۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۹۴۲
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نتیجه اقدام آمریکا قدرتمند شدن سپاه پاسداران خواهد بود + فیلم

نتیجه اقدام آمریکا قدرتمند شدن سپاه پاسداران خواهد بود + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: نتیجه تروریستی اعلام کردن نیروهای مقاومت تقویت آنها بود و ان شاءالله در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم همین موضوع صدق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان ظهر امروز در حوزه آیت الله آخوند در تجمع طلاب همدانی در حمایت از سپاه پاسداران با بیان این که باید شکرگزار نعمت امنیت باشیم اظهار داشت: جمهوری اسلامی در منطقه ای قرار دارد که اکثر کشورهای آن درگیر هستند و باید گفت که بالاترین ضریب امنیت را در بحرانی ترین منطقه دارا هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به این که روحانیت و سپاه همیشه همراه و همگام هم بوده اند تصریح کرد: موفقیت هایی که شاهد آن هستیم از دعای خیر شما طلبه ها است که امروز مستجاب شده و در میدان عمل عملیاتی شده است.

وی رد پای اسراییل در تروریستی اعلام کردن نام سپاه پاسداران را مشهود دانست و گفت: نتانیاهو در انتخابات اسراییل نیازمند اجرای نمایشی بود که خود را نشان دهد و سرپوش بر شکست های گذشته بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: همه این فعالیت های آمریکا بر می گردد به تامین امنیت اسراییل اما نمی دانند که نیروهای مقاومت چه روحانی و چه سپاهی همه آماده اند تا به فرموده رهبر معظم انقلاب تا 25 سال آینده دیگر خبری از اسراییل نباشد.

وی ادامه داد: البته امریکا در مساله صلح و امنیت تعریف خاصی دارد که مختص به خودش است و این که حماس و دیگر نیروهای مقاومت را قبلا جزء نیروهای تروریستی اعلام کرده بود نشان از این مطلب دارد.

امام جمعه همدان یادآور شد: نتیجه این کار جز تقویت نیروهای مقاومت چیز دیگری نبود و ان شاءالله در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم همین موضوع صدق خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در برابر این موضوع به صورت جدی عمل کند اظهار داشت: تنها انگیزه ای که سبب شده دولت پای برجام ایستادگی کند کانال مالی اروپا است اما باید بدانیم که اروپا بنا دارد تا با ایجاد زمینه هایی تحریم های امریکا را اثر گذار تر کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند این حرکت به شوخی بیشتر شبیه است یادآور شد: دولتمردان باید بدانند که هدف اروپایی ها چیست.

وی تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را به ضرر ارتش آمریکا دانست و گفت: اگر این موضوع تبدیل به قانون شود و ناوهای آمریکا با کشتی های سپاه مواجه شوند ملزم هستند تا به آنها حمله کنند در غیر این صورت به قانون خودشان عمل نکرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: آمریکا هیچ گاه جرات انجام چنین کاری را نداشته و ندارد چرا که اگر توانایی و جرات مقابله با جمهوری اسلامی و سپاه را داشتند در طول این چهل سال آن را عملی می کردند./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 9
هادی شاملو
ارسال نظرات