۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۹۷۸
معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن خبر داد؛

ارسال 700 مقاله به دبیرخانه دوازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی

ارسال 700 مقاله به دبیرخانه دوازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی
امانی از ارسال نزدیک به 700 مقاله به دبیرخانه دوازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی خبرداد و گفت: از این میان 36 مقاله مربوط به پژوهشگران کشورهای خارجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی عصر امروز در سالن همایش های بین المللی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

رضا امانی دبیر برگزاری همایش و معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این همایش درباره محور برگزاری این همایش بین‌المللی اظهار داشت: عنوان این دوره از همایش «قرآن کریم و ایمان به وعده‌های الهی» نامگذاری شده بود که سال گذشته و در دوره قبل، از پوستر این دوره از همایش رونمایی شد.

وی افزود: تا پایان مهلت مقرر برای دریافت مقالات این دوره قریب به 700 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این میان ۳۶ مقاله از محققانی از کشور‌های عراق، پاکستان، عمان، لبنان، سوریه، تایلند و تونس دریافت شد و تعدادی از مقالات امروز در همایش همراه با ارائه سه مقاله برتر داخلی ارائه شدند.

معاون پژوهش دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در بخش دیگری از سخنان با اشاره به شیوه داوری مقالات خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت کمیته ارزیابی مقالات به دانشکده علوم قرآنی آمل واگذار و ارزیابی مقالات در چند مرحله و در 2 سطح علمی ترویجی و علمی پژوهشی به دقت صورت گرفت.

امانی در ادامه با بیان این که در مراسم اختتامیه همایش از 3 مقاله برتر بخش داخلی و 3 مقاله برتر بخش خارجی تجلیل می شود، گفت: سطح علمی مقالات کیفیت خوبی پیدا کرده بود و امیدواریم برای سال های آینده شاهد مقالات با کیفیت تر و پربارتری باشیم./1330/ج

ارسال نظرات