۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۰۳۰۱۳
امام جمعه زیرکوه:

خیران مدرسه ساز به زیرکوه توجه ویژه‌ای کنند

خیران مدرسه ساز به زیرکوه توجه ویژه‌ای کنند
امام جمعه زیرکوه گفت: زیرکوه یکی از شهرهای محروم و مرزی در استان است بنابراین می‌طلبد خیران و مسؤولان ورود بیشتری به بحث مدرسه سازی در این شهرستان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا، امام جمعه زیرکوه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیران در بحث مدرسه سازی در شهرستان زیرکوه اقدامات خوب و موثری داشتند.

وی گفت: زیرکوه یکی از شهرهای محروم و مرزی در استان است بنابراین می‌طلبد خیران و مسؤولان ورود بیشتری به بحث مدرسه سازی در این شهرستان داشته باشند.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه دو زلزله بزرگ در زیرکوه وجود داشته و باید مدارس مستحکم ساخته و توجه به آن شود، افزود: در حال حاضر نیز برخی از دانش آموزان شهرستان زیرکوه در کانکس‌ها مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام مرتضایی نیا تصریح کرد: ساخت کلاس درس در این شهرستان ضروری است و از خیران مدرسه ساز درخواست می‌شود به این شهرستان مرزی توجه کنند.

وی ادامه داد: استعدادهای دانش آموزان و ظرفیت این شهرستان درخشان است و در این منطقه محروم نیز نخبگان خوبی برخاستند و در نقاط مختلف کشور به مردم خدمت می‌کنند و این نشان از توان و همت دانش آموزان این منطقه دارد.

امام جمعه زیرکوه خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز یکی از اقدامات خوب در جهت کمک به ساخت مدرسه و فضای آموزشی است و در اینگونه جشنواره‌ها ذهن خیران به سمت مدرسه سازی معطوف می‌شود./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات