۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۰۳۰۳۵
رییس جنبش «اصلاح و وحدت» لبنان در گفت وگو با رسا:

سپاه قدرت بازدارنده امت اسلامی در مقابل آمریکاست

سپاه قدرت بازدارنده امت اسلامی در مقابل آمریکاست
رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان بیان داشت: آمریکا با قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی در صدد است تا این نهاد به عنوان قدرت بازدارنده امت اسلامی را از پیش رو بردارد.

 شيخ «ماهر عبدالرزاق» رییس جنبش «اصلاح و وحدت» لبنان در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا اظهار داشت: ایران اسلامی و بویژه سپاه پاسداران از سوی آمریکا و لابی صهیونیستی مورد هدف واقع شده است و هدف از این موضوع از بین بردن مسأله فلسطین و سیطره بر مقدسات آن است تا از این طریق جهان اسلام را تضعیف کند و قرار دادن سپاه به عنوان یکی از حامیان اصلی مقدسات امت اسلامی در فهرست گروه  های تروریستی در این راستا صورت گرفته است.

رییس جنبش اصلاح و وحدت در ادامه افزود: سپاه قدرت بازدارنده امت اسلامی در مقابل آمریکاست و اقدام واشنگتن علیه آن با هدف پیش بردن معامله قرن درباره فلسطین صورت می گیرد تا نیرویی که در مقابل شکل گرفتن این معامله ایستاده است را از پیش رو بردارد.

شيخ ماهر عبدالرزاق بیان داشت: اکنون میدان های مبارزه در منطقه چه در یمن و چه در سوریه و عراق، به میدان های پیروزی مقاومت تبدیل شده و همزمان نیز  عرصه شکست های آمریکا، رژیم صهیونیستی و مزدوران آنها در منطقه است. این پیروزی ها موجب سردرگمی و دیوانگی مقامات آمریکایی شده است.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی آمریکا، مدال عزتی است که بر گردن آن نهاده شد؛ چرا که همگان به پیروزی هایی که سپاه در منطقه رقم زده است افتخار می کنند؛ پیروزی هایی که درس عبرتی برای آمریکا شد که حامی تروریسم در منطقه است و می خواهد منطقه را به بیراهه بکشاند.

رییس جنبش اصلاح و وحدت در پایان با اشاره به حمایت برخی از کشورهای عربی از قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه های تروریستی، افزود: حاکمان عرب که در حال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، همگی در مقابل امریکا تسلیم و به بازیچه آن تبدیل شده اند و استقبالشان از اقدام ضدسپاه از سوی واشنگتن ناشی از فقدان شرف و عزت آنهاست و نسبت به مسایل امت اسلامی و مقدسات آن نیز بی اعتنایی می کنند./983/ب901/ف

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.
0
0