۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۰۳۷۰۵
حجت الاسلام فلاحی:

مدیریت کشور نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است + فیلم

مدیریت کشور نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است + فیلم
استاد حوزه علمیه همدان گفت: اگر شهدا این جوانان و قهرمانان کشور امروز هم بودند مطمئنا در عرصه های مختلف با مشکلات فعلی مواجه نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی استاد حوزه علمیه شب گذشته در ویژه برنامه تولد دوست آسمانی من که در سالن ابن سینا همدان برگزار شد با تبریک میلاد حضرت مهدی (عج) یادآور شد: جوانان عصر ظهور باید یار و یاور ولی خدا باشند که الحمدلله این طور هم است.

وی افزود: این که در وقوع سیل و زلزله جوانان این مرز و بوم نگاهشان به سمت حضرت آقا و فرمایشات ایشان بود که نشان از علاقه آن ها به ولایت دارد.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که در هیچ کجای جهان چنین جوانانی را نخواهیم دید اظهار داشت: مقام معظم رهبری از مسؤولان و مجلس گلایه مند بودند که آن طور که باید به صحنه نیامدند اما چندین بار از تلاش نیروهای مردمی تمجید کردند.

وی تصریح کرد: درست است که سیل اتفاقات ناگواری را همراه داشت اما آنچه پس از وقوع آن دلگرم کننده بود، وحدتی بود که در کشور باعث نزدیک شدن دل ها به هم بود.

این استاد حوزه ولایت مداری در بین جوانان را ستود و گفت: از زمان دفاع مقدس تا کنون هر چه ولی فقیه زمان فرموده است این جوانان بوده اند که اطاعت کردند و در اجرا کردن آن هم موفق بودند.

وی خاطر نشان کرد: همه کارهای بزرگی که در زمان جنگ به وجود آمد مبتکر آن جوانانی بودند که با دست خالی به میدان آمده بودند و اگر آنها شهید نمی شدند امروز تبدیل به کارگزاران موفق نظام شده بوده اند.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: سردار سلیمانی از جمله همین افراد است که امروز دشمن حتی با شنیدن نام او لرزه به اندامش می افتد و هر لحظه از حضور او نگران است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در کشور یادآور شد: اگر این جوانان و قهرمانان کشور امروز هم بودند مطمئنا در عرصه های مختلف با این مشکلات مواجه نبودیم.

این استاد حوزه و دانشگاه با دعوت از جوانان به آشنایی با سیره شهدا بیان داشت: ای کاش بتوانیم همچون ابراهیم هادی این افرادی را که در کوچه ها و خیابان ها پرسه می زنند را جذب می کردیم و به این مجالس می آوردیم./979/پ310/ب1

تعداد بازدید : 4
هادی شاملو
ارسال نظرات