۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۶۰۳۷۱۸
با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و رییس قوه قضاییه؛

اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد برگزار شد

اجتماع عظیم منتظران ظهور در مشهد برگزار شد
اجتماع عظیم منتظران ظهور با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و رییس قوه قضاییه در عرصه میدان شهدای مشهد و حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با میلاد مسعود ولی عصر(عج) منتظران ظهور با تجمع در عرصه میدان شهدا با امام خود تجدید پیمان کردند.

بنابراین گزارش دل دادگان به اهل بیت(ع) از آغازین ساعت های امروز  با در دست داشتن پرچم های «یا مهدی»، «یا بقیه الله»، «یا صاحب الزمان» به قرائت دعای ندبه پرداخته و برای فرج و سلامتی امام زمان خود دعا و استغاثه کردند.

زن و مرد، پیر و جوان و کودک پس از تجمع باشکوه در میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند و در زیر باران رحمت الهی با در دست داشتن گل و پرچم ها به پیشگاه امام مهربانی ها عرض تبریک و ارادت خود را بیان داشتند و این امام همام را واسطه بین خود و خدا قرار داده تا چشمانشان را به جمال امام زمانشان روشن گرداند.

آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم، گفت: جمع عظیم منتظران حضرت با درک کامل و دقیق نسبت به ظهور امام زمان(عج) به منظور استغاثه به درگاه خدا در این محل حضور یافته اند.

وی با اشاره به این که برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) نیاز به خواسته جهانی برای ظهور حضرت است، ابراز کرد: برای تحقق این واقعیت که فرآیند ظهور از خواسته امام خواهی ما شروع شده، این خواسته را توسعه دهیم تا با توسعه جهانی این خواسته فرآیند ظهور مولا تحقق یابد.

همچنین آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضایه نیز در جمع منتظران ظهور با اشاره به ویژگی های مکتب انتظار، گفت: مکتب انتظار، مکتب امید، امیدبخشی، اعتقاد به توحید و معاد، ایستادگی در راه هدف، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، اعتقاد به باورهای دینی، ایستادگی در برابر هدف، پویایی، تعالی و پیشرفت است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات