۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۶۰۳۷۲۱
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

مهدویت و انتظار مهم ترین آرمان‌ نظام اسلامی است

مهدویت و انتظار مهم ترین آرمان‌ نظام اسلامی است
امام جمعه فریدونکنار، از مهدویت و انتظار به عنوان یکی از آرمان‌های مهم نظام اسلامی یاد کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی پرچم نشر و گسترش این فرهنگ اصیل را عهده دار است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جشن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) در فریدونکنار، مهدویت و انتظار را رمز حیات و هویت شیعه برشمرد و گفت: دنیا در سایه فرهنگ مهدویت به کمال و سعادت حقیقی دست خواهد یافت.
 
وی با بیان این که دنیای امروز از ظلم و بی عدالتی در رنج به سر می‌برد، افزود: در چنین شرایطی جهان امروز تشنه بهره گیری معارف مهدوی برای برون رفت از رنج و مشکلات است.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران از مهدویت و انتظار به عنوان یکی از آرمان‌های مهم نظام اسلامی یاد کرد و گفت: امروز انقلاب اسلامی پرچم نشر و گسترش این فرهنگ اصیل را در جامعه بر عهده دارد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که فرهنگ مهدویت سرشار از امید و نشاط است، بیان داشت: جامعه‌ای که فرهنگ مهدویت و انتظار در آن رشد و گسترش پیدا کند یأس و ناامیدی در آن راه ندارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که دشمن با تبلیغات دروغین و غیر واقعی به دنبال تزریق یأس و ناامیدی در جامعه است، تصریح کرد: گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه ناامیدی را در جامعه از بین خواهد برد و امید و نشاط را گسترش خواهد داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن اصل دین و اعتقادات مذهبی مردم را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب، دین را مهم‌ترین سد در برابر اهداف و توطئه‌های خود می‌دانند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که با بهره گیری از فرهنگ مهدویت و اندیشه انتظار می‌توانیم از بحران‌ها و مشکلات اجتماعی به راحتی عبور کنیم، تصریح کرد: مهدویت اندیشه‌ای متعالی در عبور از تاریکی و ناامیدی و رسیدن به آینده‌ای روشن است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی در بخش دیگری از سخنان خود نحله‌ها و جریان‌های انحرافی و دروغین را تلاش دشمن در جهت جلوگیری از جهانی شدن فرهنگ مهدویت برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتقاد به انتظار و مهدویت امید را دل‌ها زنده می‌کند و مسیر رشد و تعالی حقیقی را برای جامعه دینی هموار مر کند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات