۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۰۳۷۳۰
معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان

آمریکا نمی تواند با تحریم جبهه مقاومت را به زانو در بیاورد

آمریکا نمی تواند با تحریم جبهه مقاومت را به زانو در بیاورد
معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان بیان کرد: آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی نمی تواند با تحریم ملت لبنان و جبهه مقاومت را به زانو در بیاورد.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان طی مراسمی که در منطقه «كفرملكی» جنوبی برگزار شد، مقاومت را در خط مقدم نبرد دانست و گفت:  آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از آنکه در جنگ نظامی، حمله تروریستی، فتنه و نفاق پراکنی نتوانست بر مقاومت پیروز شود، اکنون به تحریم لبنان و تلاش به دوری مردم از جبهه مقاومت می پردازد.
وی افزود: اقدامات آمریکا و اسرائیل موجب عقب نشینی مقاومت از آرمان های خود نمی شود بلکه سبب اتحاد بیشتر و تاکید بر دستیابی حقوق از دست رفته خود می شود.
معاون شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: اگر امریکا می‎ پندارد که می تواند با تهدید و تحریم مردم لبنان را برترساند و یا آنان را مجبور به عقب نشینی از مقاومت کند، سخت در اشتباه است.
وی تاکید کرد که اگر جبهه مقاومت نبود نمی توانستیم اراضی اشغالی خود را آزاد، بر جریان تروریستی داعش و تکفیری ها پیروز و از کشور خود در برابر دشمنان دفاع کنیم.
حجت الاسلام شیخ دعموش عنوان کرد: مشکلات اقتصادی و مالی نتیجه اشتباهات مستمر در امور سیاسی، اقتصادی و مالی است که سال های گذشته مترکب شده اند و کشور را زیر بار بدهی های مالی بسیار برده است. سوء مدیریت ها موجب شد که مفسدان به غارت بیت المال بپردازند و آن را هدر دهند.
وی بر ضرورت بازنگری در سیاست اقتصادی لبنان تاکید کرد و ادامه داد: حزب الله تلاش می کند که برای حل مشکلات اقتصادی و مالی فشاری به قشر فقیر جامعه وارد نشود.
معاون شورای اجرایی حزب الله همچنین چندی پیش طی سخنانی خاطرنشان کرد:: اکنون اولویت حزب الله در سطح داخلی همکاری با قوای سیاسی دیگر لبنان برای حل بحرانها و مبارزه با فساد و اصلاحات اداری و مالی است.
وی تصریح کرد: تصویب طرح برق دستاورد گروه های سیاسی و جدیت و همکاری آنها برای حل این پرونده است و مهم اجرایی کردن این طرح و پیگیری طرحهای اجرایی دیگر است.
حجت الاسلام دعموش اضافه کرد: حزب الله جبران کسری ها به اعتبار و حساب شهروندان و کاهش حقوق کارمندان و کارکنان و اعمال مالیات های جدید را رد می کند.
معاون شورای اجرایی حزب الله ادامه داد: آنچه این کسری ها را جبران می کند، کاهش هزینه های غیر ضروری مانند هزینه های سفر و فرصت های تحصیلی با هزینه بالا است.
ارسال نظرات