۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
کد خبر: ۶۰۳۷۳۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

جهان در سایه ظهور طعم شیرین عدالت را خواهد چشید

جهان در سایه ظهور طعم شیرین عدالت را خواهد چشید
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: ملت‌های جهان در سایه ظهور حضرت ولی عصر (عج) طعم شیرین عدالت را خواهند چشید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جشن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج)، تحقق عدالت اجتماعی را یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های ظهور دانست و گفت: ملت‌های جهان در سایه ظهور حضرت ولیعصر (عج) طعم شیرین عدالت را خواهند چشید.
 
وی با بیان این که دنیای بشریت متأسفانه در شرایط فعلی از عدالت و برابری فاصله گرفته و ظلم و نابرابری دنیا را فرا گرفته است، افزود: در میان انبوهی از بی عدالتی ها، این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در سایه آرمان‌های مهدوی توانسته بخشی از آن عدالت حقیقی را در این جامعه تحقق بخشد.
 
حجت الاسلام لائینی با بیان این که اگر بشریت در همان مسیری که اهل بیت (ع) تعیین کردند و مورد انتظار آخرین منجی عالم بشریت است گام بردارند عدالت واقعی را حس خواهند کرد، بیان داشت: متأسفانه امروز مدعیان اداره جامعه جهانی خود بزرگترین ظلم را در حق بشریت مرتکب می‌شوند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تنها راه برون رفت جامعه بشری از مشکلات امروز بهره مندی از ارزش‌های مهدوی است، خاطرنشان کرد: امروز مسأله مهدویت وجه مشترک همه ادیان الهی است و از این ظرفیت ارزشمند می‌توان هم در جهت صلح جهانی بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که باید از گفتمان مهدویت برای مقابله مقابله ظلم و استبداد جهانی بهره گرفت، بیان داشت: تنها مکتبی که در جهان روزی بر علیه ظلم و ستم جهانی قیام خواهد کرد همین مکتب مهدوی است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به خطر تحریف فرهنگ مهدویت و انتظار از سوی دشمنان اشاره کرد و گفت: تلاش دشمنان و بدخواهان دین در ایجاد شبهه و تحریف این فرهنگ اصیل، ناتوانی در برابر آرمان‌ها و اندیشه‌های متعالی مهدوی است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه ادیان الهی به ظهور منجی و برقراری عدالت واقعی برای حرکت به سمت رشد و تعالی حقیقی اعتقاد دارند، بیان داشت: فرهنگ مهدویت و انتظار بهترین ظرفیت برای دوری از تفرقه و حرکت در مسیر وحدت و همبستگی در جهان است.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با دو فرهنگ اصیل عاشورا و مهدویت، انقلاب اسلامی را جهان مدار کردند، خاطرنشان کرد: دشمن نیز این دو فرهنگ و مکتب انسان ساز الهی را مهم‌ترین سد در برابر اهداف خود در برابر اسلام ناب می‌داند و به همین دلیل می‌کوشد عاشورا و مهدویت را خدشه دار و تضعیف کند./950/د102/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات