۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۰۳۷۴۴
همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت؛

برگزاری مراسم جشن میلاد امام زمان و عمامه گذاری طلاب با حضور مراجع تقلید

برگزاری مراسم جشن میلاد امام زمان و عمامه گذاری طلاب با حضور مراجع تقلید
همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، مراسم جشن میلاد پر خیر و برکت حضرت ولیعصر(عج) امروز با حضور علما و اقشار گوناگون مردم در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، مراسم جشن میلاد پر خیر و برکت حضرت ولیعصر(عج) امروز با حضور علما، شخصیت های حوزوی و اقشار گوناگون مردم در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد.

بر اساس این گزارش  مراسم جشن و سرور میلاد امام زمان(عج)  در بیوت حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی، حسین نوری همدانی، ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، سید محمد علی علوی گرگانی، سید موسی شبیری زنجانی، عبد الله جوادی آملی و علمای دیگر در شهر مقدس قم برگزار شد.

همچنین مراسم جشن نیمه شعبان با حضور شخصیت ها، مردم قم و علما در حسینیه امام خمینی(ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد.

در این مراسم ها سخنرانان به تبیین وظایف منتظران در دوران غیبت پرداختند و با تأکید بر این که شیعیان باید در منتظر واقعی حضرت باشند، تبیین مسائل مهدویت و ظهور را در جامعه امری بسیار ضروری دانستند و تصریح کردند که روحانیت باید مسائل مهدویت را به خوبی برای جامعه بیان کنند تا عده ای از این موضوع سوء استفاده نکنند.

همزمان با این روز فرخنده و مبارک جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به دست مراجع تقلید ملبس به لباس شریف و مقدس روحانیت شدند.

بر این اساس، تعدای از طلاب به دست حضرات آیات صافی گلپایگانی، نوری همدانی، مکارم شیرازی و علوی گرگانی معمم شدند.

گفتنی است، مراسم جشن میلاد مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) از شب گذشته در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)، مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه، مساجد و دیگر اماکن مذهبی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در سالروز ولادت امام زمان(عج)، شماری از مردم و شهروندان نیز با برپایی ایستگاه های صلواتی با شربت و شیرینی از مردم و شیفتگان مکتب  اهل بیت(ع) پذیرایی می کنند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نقی حسنی راد
Iran, Islamic Republic of
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
امروز راه هدایت رفتار خالصانه و دوری از تفرقه است.
0
0