۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۶۰۳۷۴۷
آیت الله موسوی جزایری:

خدمت رسانی روحانیان به سیل زدگان مایه افتخار است

خدمت رسانی روحانیان به سیل زدگان مایه افتخار است
آیت الله موسوی جزایری با اشاره به حضور روحانیان در کنار مردم در سیل اخیر، گفت: چنین حضوری برای ما افتخار محسوب می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، در مراسم عمامه گذاری جمعی از طلاب حوزه علمیه، در مسجد قبا کوی نفت با بیان اینکه در سختی ها، بهترین و بلکه تنها ملجأ همه ما، موعود تمامی ادیان است، اظهار داشت: لباس روحانیت، لباس خدمت و سربازی برای امام زمان (عج) است و علمای دین، نواب امام عصر (عج) و وی، حجت خداوند بر تمامی خلائق هستند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به حضور روحانیان در کنار مردم در سیل اخیر اظهار داشت: این حضور نشان داد که حوزه ما، فاصله‌ای با مردم ندارد و روحانیت ما، در کنار ملت حاضر است و چنین حضوری برای ما افتخار محسوب می‌شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز رضایت از ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان عنوان داشت: طلاب و روحانیان در این ستاد تلاش مقبولی در خدمت به مردم داشتند، و از اقصی نقاط کشور و حتی نمایندگانی از طرف آیت الله العظمی سیستانی و علامه سید حسن نصرالله در این ستاد به دیدار ما آمدند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه بحران سیل به پایان نرسیده و همچنان نیاز به یاری و کمک مردم وجود دارد، افزود: ما باید برای روز‌های پس از سیل مهیا باشیم و خود را برای جبران خسارات ناشی از سیل و به خصوص بازسازی خانه‌های ویران و تخریب شده در اثر این حادثه آماده نمائیم.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان، در پایان با اشاره به روایتی از امام صادق (ع)، گفت: نیاز امروز جامعه ما، وجود علمای ربانی ست که ذوب در ایمان و خدمت به خلق باشند./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات