۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۳۷۸۸
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر:

رونق تولید بهترین راه برون رفت کشور از بحران اقتصادی است

رونق تولید بهترین راه برون رفت کشور از بحران اقتصادی است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، یکی از بهترین راه‌های برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی را حمایت از تولید داخلی دانست.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به اهمیت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بر ضرورت تلاش عملی مسؤولان به منظور تحقق شعار سال تأکید کرد.
 
وی با بیان این که متأسفانه عملکرد مسؤولان در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری سال‌ها پیش نسبت به تأکید داشته اند ضعیف بوده است، افزود: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با جدیت و اهمیت بیشتری از سوی مسؤولان و مدیران کشور دنبال می‌شد، وضعیت اقتصادی کشور امروز به طور حتم شرایط بهتری داشت.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که تنها با سخنرانی و نشست‌های بی حاصل نمی‌توان وضعیت اقتصادی کشور را سامان داد، بیان داشت: مسأله رونق تولید باید با کار کارشناسی، تلاش و مدیریت جهادی عملیاتی شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه وجود برخی باند‌های قدرت و ثروت در داخل کشور به مانعی جدی در تحقق حمایت از تولید داخلی تبدیل شده اند، افزود: این عده یا گروه‌های خاص که منافع آن‌ها در وابستگی کشور است تمایلی به عزم ملی برای حمایت و رونق از تولید داخلی ندارند.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که به طور حتم یکی از بهترین راه‌های برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی حمایت از تولیدات داخلی است، خاطرنشان کرد: در این میان دولت و مجلس مهم‌ترین نقش را در تحقق این مسأله مهم بر عهده دارند.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که وابستگی بزرگترین سد در برابر پیشرفت و توسعه یک کشور در ابعاد مختلف است، تصریح کرد: کشوری که وابسته به دیگران است هیچ گاه در مسیر رشد و توسعه قرار نخواهد گرفت و همواره وابسته باقی خواهد ماند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وظیفه امروز مسؤولان سوق دادن منابع کشور به سمت رونق تولیدات داخلی است، بیان داشت: تحقق این مسأله علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی موجب رونق و تقویت اشتغال و همچنین کاهش وابستگی خواهد شد.
 
مدیر مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که نتیجه وابستگی سلطه و نفوذ دشمن است، خاطرنشان کرد: امروز وضعیت کشور‌های وابسته عربی منطقه را در برابر غربی‌ها به وضوح می‌بینیم که چگونه آمریکا چتر سلطه خود را بر این کشور گسترانیده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات