۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۶۰۳۸۰۲
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

جشن ازدواج زوج سیل زده خوزستانی برگزار شد

جشن ازدواج زوج سیل زده خوزستانی برگزار شد
جشن ازدواج زوج سیل زده خوزستانی با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شامگاه گذشته مراسم جشن ازدواج زوج سیل زده خوزستانی در محل اسکان سیل زده‌ها در سالن شهید علی هاشمی برگزار شد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، با تبریک چنین پیوندی اظهار داشت: سیل هر چند که سبب آزار و اذیت و تحمیل خسارت‌های بسیاری بر مردم شد با این حال روحیه مردم بالا است و جشن‌های عروسی در اردوگاه‌ها برگزار شده و از خیرانی که همکاری داشتند، نهایت تشکر و سپاس را دارم.

زعیم حوزه علمیه خوزستان عنوان داشت: در روز‌های گذشته نیز شاهد پیوند ازدواج، زوج سیل زده بودیم و در عین حال، حمایت و پشتیبانی خود را از چنین زوج‌هایی اعلام می‌کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کمک‌های مردمی به سیل زدگان، گفت: انبارهایمان از کمک‌های صورت گرفته برای ستاد کمک‌های مردمی به سیل زدگان از سطح کشور پر است، با این حال از مردم یاری رسانی در ساخت و تعمیر خانه‌های سیل زدگان را خواهانیم.

آیت الله موسوی جزایری در رابطه با اتحاد ملت و نیرو‌های نظامی بیان داشت: دشمنان، تصور جدایی مردم از نیرو‌های مسلح را به گور خواهند برد و نمی‌دانند که خداوند پشتیبان رهبر انقلاب، نیرو‌های مسلح، دولتمردان و ملت ما است و از هیچ دشمنی ترسی نخواهیم داشت./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات