۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۶۰۳۸۲۷
حجت الاسلام احمد علی نقوی در گفت‎وگو با رسا؛

سفر نخست وزیر پاکستان به ایران گام مثبتی در جهت تقویت همکاری‌های مشترک است

سفر نخست وزیر پاکستان به ایران گام مثبتی در جهت تقویت همکاری‌های مشترک است
فعال سیاسی پاکستانی سفر نخست وزیر این کشور به ایران را در جهت تقویت روابط دو کشور بسیار مثبت ارزیابی کرد.

 حجت الاسلام احمد علی نقوی از فعالان سیاسی پاکستان، سفر نخست وزیر این کشور به ایران را در جهت تقویت ارتباط بین این دو کشور همسایه دانست و گفت: دولت جدید پاکستان سعی دارد با کشورهای همسایه به ویژه ایران رابطه صمیمی داشته باشد و این سفر گام مثبتی در این جهت خواهد بود.

وی افزود: کشورهای معاند همیشه درصدد برهم زدن ارتباط خوب میان کشورهای اسلامی‌اند . باید کشورهای اسلامی اقدام های سنجیده‌ای برای تقویت اتحاد و همبستگی خود انجام دهند.

حجت الاسلام نقوی گفت: زمان آن رسیده که عمران خان به وعده‌های انتخاباتی خود عمل کند و گمان می کنم این سفر یکی از وعدہ های انتخابی است که پیشتر به ملت پاکستان داده بود.

فعال سیاسی پاکستان،اقدام دوستانه حکومت پاکستان در امداد رسانی به سیل زدگان ایرانی را اقدام مثبتی ارزیابی و تاکید کرد: ملت پاکستان ، ملت ایران را برادر خود می داند و دولت پاکستان با امداد رسانی به مردم سیل زده، این برادری را اثبات کرد همانگونه که مردم پاکستان از این اقدام دولت خرسند و راضی هستند.

وی با اشاره به قدرت ایران در منطقه اظهار داشت: پاکستان برای حفظ کشور از تهدید دشمنان باید رابطه دوستانه خود با ایران را بهبود بخشد.

قابل ذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان عصر دیروز یکشنبه به دعوت رسمی رییس جمهوری اسلامی ایران در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی ـ اقتصادی برای دیدار و مذاکرات رسمی با مقامات کشورمان وارد تهران شد.

سید فیض رضوی
ارسال نظرات