۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۰۳۸۲۹
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

مدیران باید در خدمت مردم باشند

مدیران باید در خدمت مردم باشند
امام جمعه همدان گفت: همه ما موظف هستیم دست در دست هم متحد و همراه در خدمت مردم باشیم و با تلاش بیشتر برای رسیدن به تعامل حداکثری شرایط توسعه استان را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران استان همدان با تاکید بر لزوم همگرایی در بین ادارات مختلف یادآور شد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در ایام مربوط به هر نهاد دیدارهایی را با کارکنان و نمایندگان آن خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی افزود: الحمدالله در استان تلاش های زیادی صورت گرفته است اما نباید فراموش کنیم که این فعالیت ها باید اطلاع رسانی شود تا مردم نیز در روند انجام کارها قرار گیرند.

وی به برنامه حضور خود در ادارات استان اشاره کرد و گفت: برای آن که بتوانیم بهتر در روند اجرای کارها قرار گیریم و با دوستان نیز بیشتر آشنا شویم بر اساس برنامه های صورت گرفته هر دو هفته یک بار به یکی از ادارات همدان خواهیم رفت.

امام جمعه همدان تصریح کرد: این دیدارها برای برقراری تعاملات بیشتر و رفع مشکلات موجود برگزار خواهد شد و توجه به این موضوع که نهاد نماز جمعه چه طور می تواند در امورات مختلف به یاری دیگر نهادها برود.

وی با بیان این که این دیدارها نیازمند به مطالعه و بررسی و آشنایی با محیط های مختلف است اظهار داشت: افزون بر این برنامه در فرصت های مختلف نیز خود را ملزم به حضور در بین مردم می دانم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان با تبریک اعیاد شعبانیه خطاب به مدیران حاضر در جلسه خاطرنشان کرد: امیدواریم حضرت مهدی(عج) برای توفیق روز افزون همه ما در جهت خدمتگزاری به مردم دعا کنند.

وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم دست در دست هم، به صورت متحد و همراه در خدمت مردم باشیم و با تلاش و تعامل بیشتر زمینه ساز توسعه استان باشیم./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات