۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۰۳۸۶۱
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

ادوات مهندسی سپاه در پی ورود سیلاب به سیستان و بلوچستان در منطقه مستقر شد

ادوات مهندسی سپاه در پی ورود سیلاب به سیستان و بلوچستان در منطقه مستقر شد
مارانی گفت: یکی از کارهای مهمی که قرارگاه قدس و معاونت مهندسی این قرارگاه انجام داده تقویت سیل‌بندهای اطراف رودخانه سیستان است.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار محمد مارانی با اشاره به اقدامات این قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه برای مقابله با سیلاب در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: روز 24 فروردین‌ماه که سیلاب شمال استان سیستان و بلوچستان را در بر گرفت ده‌ها دستگاه از ماشین‌آلات مهندسی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه مستقر شدند.

وی افزود: یکی از کارهای مهمی که قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و معاونت مهندسی این قرارگاه انجام داد تقویت سیل‌بندهای اطراف رودخانه سیستان بود. کنترل سیل برای جلوگیری از آسیب به روستاها و ترمیم خاک‌ریزها از دیگر اقداماتی بود که معاونت مهندسی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه انجام داد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به آسیب‌دیدن بند یکی از رودخانه‌های مهم شهرستان هیرمند عنوان کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه هشت دستگاه از ماشین‌آلات خود را در منطقه هیرمند مستقر کرده است.

مارانی یادآور شد: پنج روستا در استان سیستان و بلوچستان در محاصره سیل هستند که کار تخلیه روستاها با قدرت با همکاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه انجام شده است. این به همراه سازمان مدیریت بحران استان برنامه‌ریزی برای سیل‌زدگان احتمالی در روستاهای محاصره شده در سیلاب هستند را انجام داده و برای اسکان اضطراری این عزیزان برنامه‌ریزی شده است.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات