۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۳۹۱۴
امام جمعه تنکابن:

رونق تولید با مدیریت شعاری و پشت میز نشینی محقق نمی شود

رونق تولید با مدیریت شعاری و پشت میز نشینی محقق نمی شود
حجت الاسلام پور اکبر گفت: رونق تولید در کشور با مدیریت شعاری و پشت میز نشینی تحقق نخواهد یافت بلکه نیازمند عزم و مدیریت جهادی و انقلابی است.
حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال حمایت از رونق تولید اشاره کرد و با بیان این که نیازمند یک عزم جدی از سوی دولت و مجلس برای تحقق شعار سال هستیم، گفت: نگاه شعاری به این مسأله مهم باید در میان مدیران کنار گذاشته شود.
 
وی با بیان این که مسائل اقتصادی مردم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر بوده است، افزود: با توجه به این که محور نامگذاری‌های رهبری در سال‌های اخیر مباحث اقتصادی بوده، این نشان دهنده درجه اهمیت این موضوع برای ایشان بوده است.
 
حجت الاسلام پوراکبر بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی در دولت و مجلس به منظور پیگیری مطالبات رهبری در سال جدید تأکید کرد و گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر همواره این مسائل مهم در حد چند سخنرانی و برگزاری همایش خلاصه شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز ساماندهی اقتصادی مطالبه رهبری و مردم از دولتمردان است، تصریح کرد: باید بستر‌های لازم در کشور به منظور تحقق این امر مهم فراهم شود تا شاهد تقویت بعد اقتصادی کشور باشیم.
 
امام جمعه تنکابن با بیان این که متأسفانه به دلیل سوء مدیریت در بخش‌های مختلف شاهد کاهش تولید، افزایش تورم و بیکاری در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: کلید حل مشکلات و بحران‌های اقتصادی کشور حمایت از تولید داخلی است.
 
حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که امروز بیکاری و مشکلات معیشتی به دغدغه نخست آحاد مردم کشورمان تبدیل شده است، بیان داشت: اگر زنجیره تولید در داخل کشور تقویت شود به حتم مشکل و معضل اشتغال رفع و بستر‌ها را برای رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز به دلیل کاهش تولید داخلی شاهد رشد اقتصادی منفی و افزایش بیکاری در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال بهترین مسیر را برای رفع مشکلات اقتصادی پیشنهاد کردند.
 
وی با اشاره به این که دولت و مجلس می‌توانند با همدلی و اتخاذ تصمیمات مشترک چرخ‌های تولید را در کشورمان دوباره به حرکت درآورند، بیان داشت: رسیدن به این مسأله با مدیریت شعاری و پشت میز نشینی تحقق نخواهد یافت بلکه نیازمند عزم و مدیریت جهادی و انقلابی است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات