۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۶۰۳۹۱۵
حجت الاسلام موسوی خبر داد؛

امدادرسانی ۴ هزار طلبه لرستانی در مناطق سیل زده

امدادرسانی ۴ هزار طلبه لرستانی در مناطق سیل زده
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت طلاب استان در کمک به مردم سیل زده، گفت: چهارهزار طلبه لرستانی در امدادرسانی به سیل زدگان فعالیت داشتند.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حضور طلاب و روحانیان از سراسر کشور در مناطق سیل زده استان بیان داشت: طلاب لرستانی در کنار دیگر گروه های جهادی فعالیت داشتند.

وی افزود: چهار هزار طلبه خواهر و برادر از حوزه علمیه لرستان در مناطق سیل زده و در امدادرسانی به خانواده های سیل زده نقش آفرین بودند.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: این تعداد طلبه لرستانی در قالب بیش از 10 هزار ساعت در خدمت و امداد رسانی به خانواده های سیل زده فعالیت داشتند.

اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به سیل زدگان

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به خسارت هایی که سیل اخیر به بار آورد، یادآور شد: مدرسه علمیه برادران پلدختر خسارات فراوانی دید و خوشبختانه مدرسه علمیه خواهران این شهرستان خسارتی ندید و این حوزه مرکز امدادرسانی به سیل زدگان قرار گرفت.

وی در ادامه از برگزاری طرح «جهاد همبستگی ملی» خبر داد و گفت: این طرح با هدف مشارکت و همبستگی ملی برای جبران خسارت‌ خانواده های سیل زده که منازل خود را از دست داده اند، مؤثر است.

حجت الاسلام موسوی ابراز امیدواری کرد که در سایه اجرای طرح جهاد همبستگی ملی بتوانیم در کاهش آلام سیل زدگان نقش آفرینی کنیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات