۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۶۰۳۹۲۳
مدیر عامل موسسه به نشر خبر داد؛

شرکت آستان قدس رضوی با ۲۴۰۰ اثر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

شرکت آستان قدس رضوی با ۲۴۰۰ اثر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
مدیر عامل موسسه به نشر از حضور آستان قدس رضوی با ۲۴۰۰ اثر در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حسین سعیدی، مدیر عامل موسسه به نشر دوشنبه در نشست خبری از حضور آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: رویکرد آستان قدس رضوی شناخته شدن «به‌نشر» به عنوان ناشر مرجع مذهبی است.

وی با اشاره به هدف شرکت آستان قدس در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: عرضه و توزیع کتاب، تامین و خرید کتاب و محصولات مورد نیاز کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، فعالیت‌های فرهنگی و تخصصی، ارتباط با پدیدآورندگان و نویسندگان، ارتباط با نخبگان و فعالان فرهنگی، ارتباط تجاری با ناشران و تبلیغ و برندسازی فعالیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی از اهداف موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی با محوریت به‌نشر در این نمایشگاه است.

سعیدی از شرکت موسسات آستان قدس رضوی با عرضه و فروش بیش از 2400 اثر در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: موسسات آستان قدس رضوی در غرفه عمومی با 1300 عنوان کتاب، در غرفه کودک و نوجوان با 600 عنوان کتاب، در غرفه دانشگاهی با 200 عنوان کتاب و در غرفه بین الملل با 200 عنوان کتاب شرکت می کند.

مدیر عامل موسسه به نشر افزود: تازه‌های به‌نشر و نیز جدیدترین آثار دیگر موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله بنیاد پژوهش‌های اسلامی، معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد، بنیاد فرهنگی رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه امام رضا(ع)، مؤسسه جوانان و سایر تولیدات بخش‌های مختلف آستان قدس رضوی در این غرفه‌ها عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 8 گروه از کارشناسان این آستان  مقدس در غرفه های مختلف نمایشگاه حضور یافته و تأمین کتاب های مورد نیار را انجام می دهند.

سعیدی ابراز کرد: در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  از 27 عنوان کتاب در 50 جلد برای کودک و 13 عنوان کتاب در 20 جلد برای نوجوان، 15 عنوان رمان جدید با موضوعات معارف اسلامی، سنت و سیره اهل بیت(ع)، گفتمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سبک زندگی اسلامی از نویسندگان برجسته کشور رونمایی خواهد شد.

مدیر عامل موسسه به نشر با بیان این که انتشارات به‌نشر با حدود ۲۰۰ اثر جدید در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد یافت، افزود: در این نمایشگاه از جلد دوم دایرالمعارف آستان قدس، کتاب سرود 40 ساله که تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب می پردازد، 20 عنوان کتاب متون دینی، احادیث کاشی‌های ظرفام، منشورنامه دکتر عظیمی و مجموعه 15 جلدی وقایع و اشخاص انقلاب با عنوان یک روایت معتبر رونمایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست تخصصی تصویرگری ادبیات دینی کودک، دیدار علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی با نویسندگان و جشن امضاء و رونمایی آثار از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات به‌نشر در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات