۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۰۳۹۹۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

دشمن از اقتدار سپاه در هراس است

دشمن از اقتدار سپاه در هراس است
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دشمن از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور بین الملی آن درصحنه‌های نبرد و جهاد اسلامی در هراس است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی حضور مردم و مسئولان در مناطق سیل‌زده را ویترینی از همبستگی و اتحاد ملی ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: بلایا و حوادث طبیعی یکی از مشیت‌های الهی در امتحان و آزمایش بنده‌های مؤمن است ولی به حمدالله مسئولان و مردم در سیل اخیر اتحاد و همبستگی خود را به رخ جهانیان کشاندند.

وی اضافه کرد: خداوند بعضی‌اوقات بلاهای طبیعی چون سیل و زلزله را زمینه امتحان و آزمایش مردم آن دیار و سرزمین قرار می‌دهد و مردم غیور و شجاع ایرانی اسلامی در این امتحان الهی خوب درخشیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: رؤیت صحنه‌های مختلف در حوزه فضای مجازی و رسانه همه و همه دال بر ایستادگی، شجاعت، ایثار و ازخودگذشتگی است.

حجت‌الاسلام مسعودی در بخش دیگری با تأکید بر اینکه دشمن از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور بین الملی آن درصحنه‌های نبرد و جهاد اسلامی در هراس است، گفت: دشمن تلاش کرد تا سپاه را گروهی تروریستی و ناکارآمد جلوه دهد. این در حالی است که همگی شاهد حضور سپاه و نیروی‌های ارتش از همان ابتدا در مناطق سیل‌زده بودیم و به‌طورکلی می‌توان گفت این سیل عزت و اقتدار سپاه را به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: آمریکا فکر می‌کرد که با جلوگیری از ارسال کمک‌های بین الملی می‌تواند روحیه امید و نشاط را در نیروی‌های نظامی و مردمی تبدیل به ضعف کند درحالی‌که حمایت ارتش، سپاه، مسئولان و آحاد مردم بار دیگر دشمن را نسبت به اتحاد و همبستگی این ملت غیور و دلاور بیش‌ازپیش آگاه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ادامه داد: همه باید با اتحاد و همدلی به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه برای تحقق شعار سال تلاش کنیم، زیرا فعالیت در این حوزه علاوه بر رونق تولید منجر به توسعه اقتصادی کشور و کاهش معضل بیکاری که یکی از شاخصه‌های مهم رشد آسیب‌های اجتماعی در کشور است، می‌شود.

عباس قاسم پور
ارسال نظرات