۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۰۴۲۸۸
سردار غیب پرور مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه برای ساخت منازل سیل زدگان

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه برای ساخت منازل سیل زدگان
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اسکان موقت مناطق سیل زدگان امری ضروری بوده و در این راستا از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار غلامحسین غیب پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت های ناشی از سیل اخیر در لرستان گفت: وضعیت اسکان سیل زدگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق سیل زده و امداد رسانی ها افزود: این همبستگی و امدادرسانی گروه های مختلف مرحمی بر آلام سیل زدگان بود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین رسیدگی اولیه به سیل زدگان، اسکان موقت و بازسازی زیرساخت ها را از مراحلی عنوان کرد که در جریان سیل مورد توجه قرار دارد و گفت: رسیدگی اولیه به خوبی پیش رفت و اسکان موقت نیز بید سرعت بیشتری یابد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اسکان موقت و بازسازی زیرساخت ها از وظایف دولت بوده و ما نیز برای سرعت بخشیدن به این موارد به کمک دولت می آییم.

گفتنی است، جلسه بررسی وضعیت اسکان سیل‌زدگان شهرهای پلدختر و معمولان با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده‌هان سپاه لرستان برگزار شد.

در این جلسه بر ضرورت استفاده از ظرفیت حداکثری بسیج و سپاه به منظور کمک به سیل‌زدگان مناطق سیل زده لرستان از سوی سردار غیب پرور تأکید شد.

گفتنی است، رییس بسیج سازمان مستضعفین در جلسه بررسی وضعیت اسکان سیل زدگان به اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» و بهره‌گیری از ظرفیت مساجد برای ساخت منازل سیل‌زدگان بر آن تأکید کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات