۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۶۰۴۹۴۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

شهادت نزدیک‌ترین راه برای رسیدن به کمال انسانیت است

شهادت نزدیک‌ترین راه برای رسیدن به کمال انسانیت است
آیت الله ری شهری با بیان اینکه شهادت نزدیک‌ترین راه برای رسیدن به کمال انسانیت است، گفت: بهترین راه رسیدن به مقصد انسانیت اجرای برنامه های اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امروز در جلسه درس خارج فقه که در همین مدرسه علمیه برگزار شد، گفت: بهترین راه رسیدن به مقصد انسانیت پیاده کردن برنامه های اسلام در زندگی است.

وی افزود: مقصود از بهترین راه همان بهترین برنامه های اسلام برای رسیدن به مقصد است اسلام آن شاه‌راهی است که برنامه های مختلفی برای رسیدن به هدف دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در دعای اول ماه مبارک رمضان در صحیفه سجادیه چنین آمده که حضرت می فرمایند: خداوند ما را در راه های احسان خودش قرار داده است و روزه ماه رمضان انسان را به آن رضوان الهی می رساند.

آیت الله ری شهری بیان داشت: بهترین و نزدیک ترین راه برای رسیدن به مقصد شهادت در راه خداوند است طبق صریح روایات؛ هر خوبی یک خوبی بالاتری هم دارد اما بالاتر شهادت چیزی وجود ندارد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: امام راحل درباره شهدا می فرمایند شهدا افرادی هستند که ره صد ساله را یک شبه طی می کنند و به مقصد انسان کامل می رسند؛ شهید از همه چیز خود می گذرد تا به خداوند برسد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات