۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۰۵۴۸۳
حجت الاسلام رحمانی خبر داد؛

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی حوزه خواهران چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده

کمک ۱۰۰ میلیون تومانی حوزه خواهران چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده
حجت الاسلام رحمانی از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی حوزه‌های خواهران چهارمحال و بختیاری به مناطق سیل زده لرستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها به مدرسه خواهران پلدختر ارسال می‌شود.
حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به وقوع حادثه تلخ سیل در برخی مناطق کشور گفت: از همان ساعت‌های اولیه رخداد این حادثه اندوهناک با مدیران مدارس علمیه خواهران استان‌های خوزستان و لرستان تماس تلفنی برقرار و برای هر نوع کمک اعلام آمادگی کامل کردیم.

وی با بیان اینکه طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مدارس علمیه خواهران استان هر کدام مرکزی برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی طلاب، خانواده‌های آن‌ها و عموم مردم شد، اظهار کرد: الحق که روحیه کمک و خدمت به همنوعان در مردم زنده است و سیلی از کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سمت حوزه‌های علمیه خواهران استان سرازیر شد که این جای شکرگزاری دارد.

حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه کمک‌ها در مدیریت استان تجمیع و دسته بندی شد، خاطرنشان کرد: معاونان و کارکنان این مدیریت با یک روحیه جهادی اقدام به تفکیک اقلام ارسالی و بسته بندی آن‌ها کردند که این بسته بندی‌ها شامل پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، لوازم بهداشتی، مواد غذایی، آب معدنی، پتو و فرش می‌شود.

وی اضافه کرد: برآورد مالی صورت گرفته این است که در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی آماده ارسال به مناطق سیل زده استان لرستان با محوریت شهر پلدختر شده است که امروز ان شاءالله این اقلام ارسال خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این کمک‌ها و هدایا مستقیما به مدرسه علمیه خواهران پلدختر اعزام می‌شوند تا تحت اشراف مدیر آن مدرسه به دست نیازمندان و سیل زدگان برسد، گفت: بنده و جمعی از معاونان نیز با حضور در مدرسه پلدختر عرض خداقوت خدمت طلاب جهادگر این مدرسه خواهیم داشت.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه هدیه ناقابلی هم از طرف مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان به طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه پلدختر تقدیم خواهد شد، افزود: سیل اخیر سبب شد همچون دوران انقلاب و دفاع مقدس، روحیات همکارى و خدمت رسانى به همنوع، احیا و حتى به تقویت همبستگى ملى در مقابله با جنگ همه جانبه دشمن کمک شود.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه سیل اخیر موجب خنثى شدن بخش مهمى از جنگ روانى دشمن علیه نیروهاى انقلاب، نیروهاى مسلح و به ویژه روحانیت شد، خاطرنشان کرد: روحانیت در حادثه سیل اخیر خوش درخشید و نشان داد همیشه در خدمت مردم است./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات