۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۵۴۹۹
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر عزت زائران ایرانی را حفظ کرد

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر عزت زائران ایرانی را حفظ کرد
صالحی دیبلماسی عمومی و سیاست خارجی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در حوزه حج و زیارت با نخبگان جهان اسلام و جهان عرب را سراسر عزت برای زائران ایرانی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت که در ساختمان حج و زیارت برگزار شد، خدمت در حوزه حج و زیارت را توفیق الهی دانست و گفت: حج اقیانوسی از نعمات بیکران الهی است و حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر سالها عمر خود را وقف خدمت در این حوزه نورانی کرد.

وی درخصوص عملکرد و موفقت‌های آموزشی و پژوهشی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در حوزه حج و زیارت، عنوان کرد: موفقیت های وی در حوزه حج و زیارت بسیار ملموس و قابل مشاهده است.

صالحی مراودات حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در حوزه حج و زیارت را سراسر عزت برای زائران ایرانی بیان کرد و ادامه داد: ارتباط سیاسی و بین المللی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با نخبگان جهان اسلام و جهان عرب فرصت‌های قابل توجهی را برای کشور ایران و جهان اسلام بوجود آورد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: همچنین توجه وی به رفاه و خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام بسیار حائز اهمیت است؛ حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در این مدت خدمت حفظ کرامت زائران را اولویت اقدامات خود قرار داد.

وی سرپرستی حج را از جایگاه‌های بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین نواب در یک خانواده علمی و دینی رشد و تربیت یافته و ارتباط خوبی با حوزه های علمیه دارد، وی می تواند در این جایگاه بسیاری از خلأها را پر کنند و خدمات ویژه و خلاقانه‌ای را در حوزه حج و زیارت ارائه دهد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات