۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۰۵۶۵۱
از سوی سپاه پاسداران؛

۲۰ خانه بازسازی شده به مردم سیل زده پلدختر تحویل داده می‌شود

۲۰ خانه بازسازی شده به مردم سیل زده پلدختر تحویل داده می‌شود
فرمانده سپاه ابوالفضل (ع) لرستان از بازسازی منازل سیل زده پلدختر خبر داد و گفت: امروز ۲۰ خانه بازسازی شده از سوی سپاه استان به مردم سیل زده تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یک ماه و 14 روز از سیل لرستان می گذرد و پس از 10 روز از وقوع سیل خبری از گل و لای نبود.

وی افزود: به میمنت ماه مبارک رمضان و با تأسی از شهدا و جانبازان و توسل به اهل بیت(ع) و با تلاش بسیجیان و پاسداران کار بازسازی منازل خانواده های سیل زده انجام شد و امروز 20 خانه تحویل صاحبانشان داده می شود.

بسیج ظرفیتی ملی است

کشکولی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج بدون کمک دولت در امدادرسانی به سیل زدگان و بازسازی منازل آنان اقدامات چشمگیری انجام دادند، عنوان داشت: امروز بسیج باید تقویت شود چراکه بسیج ظرفیت ملی است و در عرصه های مختلف همواره در صحنه حضوری فعال دارد.

وی یادآور شد: با توجه به خسارت وارده از سیل فروردین ماه در استان لرستان به ویژه شهرستان پلدختر اگر نیروهای بسیجی به میدان نمی آمدند هیچ دولتی نمی توانست خسارت های ناشی از سیل را جمع کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: 12 هزار نیروی بسیجی، پاسدار و روحانی بیل به دست در پلدختر به مردم خدمت کردند و از اینکه مردم سیل زده تنها نبودند بسیار خرسند هستیم.

وی با بیان اینکه افتخار می کنیم به مردم خدمت کرده و خدمتگزار مردم هستیم، اظهار داشت: نیروهای بسیجی، سپاه، ارتش و روحانی به صورت جهادی عمل کردند و حدود دو نیم تا سه متر گل و لای را از منازل پاک سازی کردند.

سردار کشکولی یادآور شد: در جریان بازسازی منازل سیل زده اقدامات موزاییک و سرامیک کردن کف منازل و سنگ کاری یک متر از دیوار و گچ کاری کردن منازل از سوی سپاه در این عملیات بازسازی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در کنار امدادرسانی و بازسازی منازل کمک های دیگری از سوی سپاه به خانواده های سیل زده صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود دولت، مسکن و شهرسازی و در کنار دیگر دستگاه ها به کمک سیل زدگان بیایند و خسارت ها جبران شود و ما در کنار آنان هستیم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات