۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۰۶۰۱۲
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی:

مقابله با گستاخی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا وظیفه مسؤولان است

مقابله با گستاخی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا وظیفه مسؤولان است
عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس گفت: مقابله با گستاخی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا قدم اول مسؤولان است.
محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: تفکر کدخدا بودن آمریکا از سوی بعضی از مسؤولان سبب شد که کشور ایران در این شش سال اخیر به جای این که به قله‌های علمی برسد، دچار ضعف شود.
 
وی بیان داشت: مذاکره با آمریکا طبق گفتار رهبری از همان اول اشتباه بود، زیرا رهبری به مسؤولان گفته بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که چهره آمریکایی‌ها برای تمام مردم جهان نشان داده شده، خاطرنشان کرد: مقابله با آمریکا و کشور‌های غربی مهم‌ترین وظیفه دولت و نیرو‌های نظامی کشور است.
 
وی با بیان این که مقابله با گستاخی‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا قدم اول مسؤولان است، اظهار داشت: طبق گفتار‌های رهبری باید چنان درسی به آمریکا و هم پیمانانش در منطقه بدهیم که حتی جرأت نگاه کردن به ایران را نداشته باشند.
 
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تکیه به جوانان و کالا‌های ایرانی می‌توانیم سیلی محکمی را به دشمن بزنیم.
 
عضو کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از تصمیمات مهم شورای عالی امنیت ملی، رفع محدویت‌های القا شده و تحمیلی در برجام است، تاکید کرد: رفع مشکلات معیشتی مردم از اولویت‌های اول مسؤولان و نمایندگان مجلس بوده که باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق، وضعیت گرانی را حل کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نتیجه عملکرد‌های انقلابی یقینا پیروزی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در میان کشور‌های جهان خواهد بود، تصریح کرد: رونق تولید در کشور نیاز به همبستگی و وحدت مردم و مسؤولان است.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه با رویکرد جدید و انقلابی، دولت می‌تواند گام‌های استواری را برای پیشرفت کشور عزیزمان بردارد، گفت: مردم و مسؤولان باید در کنار هم برای ارتقای جایگاه ایران اسلامی در تمام رتبه‌ها علمی و فناوری به ویژه حوزه هسته‌ای و فناوری هوا فضا قدم برداریم./۹۷۰۷/ت210/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات