۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۰۶۳۲۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

دشمنان نمی‌توانند بین مردم و روحانیت جدایی بیندازند

دشمنان نمی‌توانند بین مردم و روحانیت جدایی بیندازند
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: پیوند بین مردم و روحانیت عمیق و ناگسستنی است و دشمنان نمی‌توانند بین آن‌ها جدایی بیندازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری در جمع طلاب، اظهار داشت: فاصله و جدایی انداختن بین مردم و روحانیت آرزوی دیرینه استکبار است.

وی افزود: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با توسل به انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به روحانیت بدبین و دلسرد کنند که بتوانند به این طریق بین آن‌ها فاصله بیندازند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند با القای یأس و ناامیدی در مردم آن‌ها را از همراهی و حمایت نظام جمهوری اسلامی دلسرد کرده تا بتوانند برای براندازی نظام اسلامی نقشه بکشند.

وی ادامه داد: آن‌ها همیشه تلاش می‌کنند تا بین مردم و روحانیت فاصله و تفرقه بیندازند؛ چراکه می‌دانند تا زمانی که مردم پشت‌به‌پشت نظام اسلامی هستند آن‌ها آرزوی براندازی نظام اسلامی را با خود به گور می‌برند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: حضور منسجم مردم در صفوف نماز جمعه، حضور حماسی آن‌ها در اربعین حسینی، پیوند ناگسستنی مردم و روحانیت و حضور حماسی مردم در انواع راهپیمایی‌ها به‌ویژه در راهپیمایی 22 بهمن در حمایت از نظام اسلامی باعث رعب و وحشت دشمنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر کشور و ملت دیگری بود باوجوداین همه تهدیدها و تحریم‌هایی که دشمنان برای ملت ایران در نظر گرفته‌اند در همان ابتدا از پای درمی‌آمد، اما ملت ما با عنایت الهی و غرور و تعصب ملی خود، همیشه درصحنه بوده و دشمنان را خوار و ذلیل کردند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به شهادت روحانی همدانی، افزود: دشمنان نظام اسلامی با ذهن منحرف و بدبین خود شهادت روحانی بی‌گناه همدانی را نشانه فاصله بین مردم و روحانیت تعبیر کردند و از کشته شدن یک انسان بی‌گناه ابراز خوشحالی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اما مردم این بار هم با حضور و تشیع باشکوه مراسم روحانی همدانی توطئه دشمنان را نقش بر آب کرده و نشان دادند که پیوند بین مردم و روحانیت پیوندی عمیق و ناگسستنی است و مردم هیچ‌وقت از انقلاب، دین مبین اسلام و ارزش‌های دینی خسته نمی‌شوند./9314//302/خ

 

هادی رحیمی
ارسال نظرات