۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۰۶۶۵۴
نظر وارده؛

امپراتوری دروغ

دروغگوها، عکس آب تنی سربازان آمریکایی در خلیج عدن برای سال ۲۰۱۵ را برای این روزهای خلیج فارس منتشر کرده اند.دروغ تو روز روشن بجای طبل زدن در سیاهی شب عمروعاص حماقت نیست؟

سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا

ستون مخاطبان

دشمن می‌خواهد ترس را به جانمان بیندازد و ما را دچار اشتباه محاسباتی کند. اتاق فکرش شروع کرده سناریونویسی و پیاده‌نظام قلم به مزدش رو با خبر و تحلیل و عکس مجهز کرده است.

سناریو قدیمی است، عمرو عاص‌های لشکر دشمن، شب هنگام مشعل روشن می‌کردند و بر پوستین‌های باد شده می‌کوفتند تا در دل مردم و سپاه امیرالمومنین(ع) ترس ایجاد کنند.

امپراتوری دروغ سعی می‌کند آمپر جنگ را داغ کند تا بدون هزینه امتیاز بگیرد. تنها مشکل عمرو عاص‌های امروز این است که احمق‌اند و کودن ها رسوا می‌شوند.

دروغگوها، عکس آب تنی سربازان آمریکایی در خلیج عدن برای سال ۲۰۱۵ را برای این روزهای خلیج فارس منتشر کرده‌اند.دروغ تو روز روشن به جای طبل زدن در سیاهی شب عمروعاص اگر حماقت نیست، چیست؟

امپراتوری دروغ

از قدیم گفته‌اند دروغگو ترسو است. شاهد ترس آمریکایی‌ها هم سفر غیر منتظره پمپئو به بغداد بود که نگران جان سربازان آمریکایی بود. اگرچه رسانه‌های محور غربی_عربی فریبکارانه تلاش کردند این سفر را هم اقدامی در جهت تشدید تحریم و تهدید علیه ایران وانمود کنند./918/ت301/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
افول آمریکا خیلی زود اتفاق خواهد افتاد
0
0