۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۰۶۸۱۰
نظر وارده؛

از خلیج فارس تا خلیج خوک‌ها

از خلیج فارس تا خلیج خوک‌ها
بلوف زن وقتی به خطر آخر می‌رسد یا انتحار می‌کند یا عقب‌نشینی؛ انتحار نابودش می‌کند و اگر عقب‌نشینی کند باید برای همیشه از خلیج فارس به حوالی خلیج خوک‌ها برود.

سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، ستون مخاطبان

"مذاکره سم است؛ جنگ هم نمی شود"

این تیتری است که در ساعات گذشته تا به حال از سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع مسئولان ارشد نظام اسلامی در حال مخابره و دست به دست شدن است. پیام واضح نظام اسلامی به کاسبان ترس و آنان که تلاش می‌کنند با فوبیای جنگ، وحشت بکارند و مذاکره درو کنند.

صاحبان رسانه بزرگ دنیا به‌خوبی پیام نظام اسلامی را درک کردند و در اولین ساعات به‌صورت ویژه به تحلیل آن پرداختند و حتی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رهبر جمهوری اسلامی ایران نقل کردند که حضور نظامی آمریکا، نمایشی است.

هشتک برخورد اراده‌ها ترند تویتر فارسی شده است و فعالان فضای مجازی ایرانی متحد و هم‌صدا شده‌اند.

فعالان سیاسی و فضای مجازی آمریکایی هم دست به‌کار شده‌اند و هشتک «نه به جنگ با ايران» (NoWarWithIran) در توييتر محدوده كشور آمريكا ترند شده و افراد و گروه‌هاي مختلفی در آمريكا در اين‌باره توييت می‌كنند و مخالفان سیاسی ترامپ را وارد رقابت انتخاباتی زودهنگام کرده است.

بلوف، چاخان، لاف، گزافه، ادعای بی‌اساس یا ... ؛ هرچه اسمش را بگذارید فرقی ندارد؛ ترامپ آن‌را مرتکب شده است و دانشمندان علوم سیاسی باید واژه‌ای برای آن ابداع کنند.

از خلیج فارس تا خلیج خوک‌ها

جنگ خیالی نظامی ترامپ از راه جنگ تبلیغاتی در حال پایان به نفع جبهه مقاومت است؛ بلوف زن وقتی به خطر آخر می‌رسد یا انتحار می‌کند یا عقب‌نشینی؛ انتحار نابودش می‌کند و اگر عقب‌نشینی کند باید برای همیشه از خلیج فارس به حوالی خلیج خوک‌ها برود./918

ارسال نظرات