۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۰۶۸۱۱
استاندار خوزستان مطرح کرد؛

افزایش اعتبارات فعالیت‌های قرآنی| گسترش نمایشگاه‌های قرآنی در سطح استان

افزایش اعتبارات فعالیت‌های قرآنی| گسترش نمایشگاه‌های قرآنی در سطح استان
شریعتی با اشاره به افزایش اعتبارات در سال جاری، خواستار گسترش نمایشگاه‌های قرآنی در سطح استان شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، شامگاه گذشته در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه از ۶۰ غرفه تشکیل شده است، اظهار داشت: این غرفه‌ها در حوزه قرآنی، فرهنگی و جهادی فعال هستند که در این میان حوزه کودک بطور ویژه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به عبارتی شاهد تنوع و ارزشمندی نمایشگاه هستیم.

استاندار خوزستان با اشاره به تنوع موجود در حوزه قرآنی و ضرورت توجه بیشتر به تفسیر قرآن گفت: باید از اداره ارشاد بابت برگزاری نمایشگاه و همچنین حضور غرفه داران تقدیر و تشکر کرد از سوی دیگر باید شاهد گستردگی چنین برنامه‌ها و نمایشگاه‌هایی در سطح استان باشیم.

شریعتی با بیان اینکه توسعه نمایشگاه‌های قرآن به گسترش فرهنگی در جامعه یاری می‌رساند، عنوان داشت: امیدوارم رفتار قرآنی پس از فرهنگ قرآنی بصورت تدریجی در جامعه غالب شود و به سمتی برویم که در جامعه آنچه را قرآن دستور داده، در سلوک، رفتار و اعمال رعایت کنیم.

وی در خصوص افزایش بودجه فعالیت‌های قرآنی در سال جاری خاطرنشان کرد: هنوز بودجه سال جاری توزیع نشده، اما سعی می‌کنیم کمک مضاعفی داشته و نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

استاندار خوزستان بیان داشت: از اعتبارات اجتماعی که در قالب تفاهم نامه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد می‌شود سعی می‌کنیم در حوزه قرآن اعتبار خوبی را جداگانه اختصاص دهیم. /۹۴۵۶//210/خ
حاتم شرفی
ارسال نظرات