۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۰۶۸۵۴
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات عزم خود را بر تحقق فرمایشات رهبری گذاشته است

سازمان تبلیغات عزم خود را بر تحقق فرمایشات رهبری گذاشته است
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که اعضای سازمان تبلیغات توان خود را برای تحقق منویات رهبری به کار گرفته اند، گفت: پژوهشکده باقرالعلوم در این زمینه وظیفه مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین قمی در آیین تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) که امروز با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در سالن همایش های این پژوهشگاه برگزار شد، با تصریح بر این که پژوهش به اندازه ای که ثمره دارد بودجه ندارد، گفت: البته در سبد مسائل سازمان تبلیغات اسلامی، پژوهش امر سنگینی به شمار می رود زیرا سازمان تبلیغات اسلامی از نظر بودجه و نیرو، سازمان بزرگی به شمار نمی رود.

وی خاطرنشان کرد: در دوره ای که باید آرایش جنگی گرفت و برای مهندسی فکری جامعه اهتمام مضاعف به خرج دهیم و اسلام را به گونه ای که در دل مردم نشیند عرضه کنیم تا نیروی مناسب برای تحقق تمدن اسلامی آموزش داده شود، وظیفه سنگینی بر عهده پژوهشکده باقرالعلوم(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین قمی خطاب به دست اندرکاران و پژوهشگران پژوهشکده باقرالعلوم(ع) گفت: چشم های زیادی به شما عزیزان دوخته شده است تا نقطه عطفی در تحولات فرهنگی تبلیغی کشور شاهد باشند؛ گرچه امر پژوهش نیازمند زمان است اما فرصت زیادی در اختیار نداریم بنابراین درخواست داریم که در زمان کوتاهی برکات بیش از پیش و فعالیت های این پژوهشکده در زمینه همکاری با سایر نهادی حوزوی را شاهد باشیم.

وی با بیان این که همه پژوهش های حوزه علمیه در راستای سخنان رهبر معظم انقلاب باید در راه تحقق و اقامه اسلام  حرکت کنند، اظهار کرد: همه اعضای سازمان تبلیغات اسلامی تلاش کرده اند تا اتفاق مهمی متناسب با گام دوم انقلاب و سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه تمدن اسلامی صورت گیرد که علاوه بر استفاده های سازمان تبلیغات، جریان انقلابی حوزه علمیه قدرت بیشتری پیدا کند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات