۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۶۰۶۸۵۸

نگاهی به فعالیت های پژوهشگاه باقرالعلوم

نگاهی به فعالیت های پژوهشگاه باقرالعلوم
حجت الاسلام حیدری پور به تشریح فعالیت های پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) پرداخت و تهیه بیش از صد جلد کتاب را از جمله فعالیت های این پژهشگاه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدری پور در آیین تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) که پامروز در سالن همایش های این پژوهشگاه برگزار شد، با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه هایی پیش روی پژهشکده باقر العلوم(ع) گفت: این پژوهشگاه پس از تشخیص ضرورت تخصص گرایی در عرصه تبلیغ با کارکرد تبلیغی در سال 77 با عرصه تبلیغی تأسیس شد.

قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم(ع)ادامه داد: از زمان تأسیس پژوهشگاه تا کنون آقایان شریفی، مهدوی پور و قشقایی ریاست آن را برعهده داشته اند که بیشترین زمان ریاست مربوط به آقای قشقایی است که بیش از 15 سال است.

 وی با بیان این که پژوهشکده باقرالعلوم(ع) دارای سه گروه است، گفت: تولید محتوا، تربیت اجتماعی و ارتباطات دین گروه های این پژوهشکده هستند که گروه ارتبطات دین پشتوانه علمی دو گروه دیگر به شمار می رود؛ تاکنون 169 کتاب از سوی پژوهشگاه تولید شده؛ همچنین این پژوهشکده دارای 15 سایت و شش نشریه است.

حجت الاسلام حیدری پور با اشاره به برنامه های پیش روی پژوهشگاه باقرالعلوم(ع)، گفت: همگرایی با تمام مجموعه های سازمان تبلیغات، توجه به بیانیه گام دوم چنانچه در حکم ریاست جدید نیز بیان شده و حرکت براساس نیازهای جامعه در عرصه تبلیغ از برنامه های پیش روی پژوهشگاه باقرالعلوم(ع) است./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات